3 mei 2025, 21:56:22

nieuwe voliere

Gestart door Stijn dc, 21 april 2004, 02:06:26

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi iedereen

mijn nieuwe voliere heeft eindelijk vorm gekregen. VOorlopig zijn alleen de binnenhokken af. Hij was al voor de tweede week van het paasvakantie af. Dus in de week van 7 april ongeveer. Maar nu heb iuk pas tijd om er een topic over te starten. Foto'szullen nog volgen!

SDC:D

Inger m

Hoi Stijn,
Ik ben benieuwd... :)

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

ik ben ook benieuwd naar het buitenhok. Ik en men vader beginnen er binnenkort aan.

Stijn dc

hoi

hier zijn ze dan, enjoy... :)

Stijn dc

Stijn dc

en dit is de hele voorkant :)

Stijn dc

dit is natuurlijk ook de binnenkant

Inger m

Hoi Stijn,
Dat ziet er mooi uit! Als ik het goed heb, heb je per voliere 1 koppel of meer? In iedergeval is dat wel beter voor de rust in de voliere en broeden de vogels makkelijker. Ik heb alles bijelkaar zitten, maar heb eigenlijk de voorkeur voor meerdere afdelingen. Dat is in deze voliere niet mogelijk, maar ik zal over niet al te lange tijd gaan verhuizen ws.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi inger

per onderdeel zitten er twee koppels. in het meest linkse zitten twee koppels valkjes, de tweede van links ook twee koppels. Het derde is een koppel roodruggen. De vierde doet diens als opslagplaats voor voedsel. Maar er komen wel vier buitenhokken.

Mandy

Ooo dat ziet er toppie uit hoor, netjes! ;D
Het kan best in die ruimte 2 koppels. Maar als je er 1 koppel in doet dan hebben ze wel meer rust en hebben ze ook geen verleidingen om te switchen van partner... ::) Heb ik hier namelijk ook. :D Ik zou het in de toekomst ook anders doen, 1 koppel per vlucht, maar dat zal pas zijn als het tuinhuisje uit elkaar valt! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hoi

van partner switchen zal denk ik niet zo snel gebeuren. Omdat in het ene stuk een "vast" koppel zit, dat gaat dus niet uit elkaar. En in het andere stuk zitten twee geparelde popjes, dus als die met het andere mannetje gaan paren blijft het resultat hetzelfde.

Suzanne

Wauw, mooie voliere zeg Stijn! Ziet er goed uit hoor.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

dank je suzanne, ik ben er zelf ook heel tevreden over, en dat is het belangrijkste. Het leukste is dat elke voliere van eender wie, altijd dat beetje adners is, dat maakt het zo leuk! :)