28 maart 2024, 09:59:16

Wie kan mij helpen

Gestart door ValkparkietjeMaat, 22 oktober 2018, 16:43:34

« vorige - volgende »

ValkparkietjeMaat

Hallo allemaal ik heb al 1.5 maand een valkparkiet van 3 a 4 maanden oud. En ik ben er dagelijks mee bezig. Hij komt uit een buiten voilere maar zit nou binnen in een papagaaien kooi, en ik weet dat als ze uit de buiten voilere komen ze er wat langer over doen om tam te worden. De mijne gaat al gewoon op me hand zitten iedere keer als ik mijn hand in de kooi doe alleen hij blijft bijten soms zachtjes maar soms ook vest hard en dan gaat die krijsen :( wat kan ik hieraan doen dat die mij niet meer bijt want zodra dat gestopt is mag die er van mij uit maar als hij blijft bijten vertrouw ik het nog niet helemaal om hem eruit te laten!
Shannen.uden

Lin

Wanneer bijt hij dan? Als je je hand stil houdt of wat doe je dan?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ValkparkietjeMaat

Nou hij bijt als ik eraan kom en als die dan op me hand zit kijkt die even in het rond want ik doe ik probeer vaak zo muisstil te zitten maar wanneer er ook maar een beetje beweging in komt dan gaat die gelijk bijten helaas
Shannen.uden

Lin

Heb je dan ook trosgierst in je hand want laat hem dan maar dan maar in het trosgierst bijten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ValkparkietjeMaat

Jazeker trosgierst in me hand en er hangt een knaag steen en heb ook takjes hout dat die daar ook in kan bijten
Shannen.uden

Lin

Maar hij bijt dan in je hand ipv in het trosgierst? Want raak hem maar aan met het trosgierst. Hij moet eraan wennen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)