19 april 2024, 23:58:05

bevrucht of niet bevrucht

Gestart door Moris, 26 april 2004, 00:09:44

« vorige - volgende »

Moris

hoi tara

ik ga nog enkele foto's van onze valkjes naar u é-mailadres sturen ;D

groetjes moris

Tara

Hoi Moris,

sorry dat het zo lang duurde, ik zit nu nog maar op de computer ::).

Dus hier de foto's van hoe ze er  vorige week uitzagen dat je zei:











En hier de foto's van nu :-).







Mooi hoor, mijn oudste zien er ook uit als hoe de jouwe er vorige week uitzagen, nu zie ik een beetje hoe ze er volgende week uitzien dan :-).

Groetjes, Tara

Moris

28 juli 2004, 15:09:12 #167 Last Edit: 28 juli 2004, 15:09:50 by Moris
hoi tara,

bedankt dat je onze foto's op deze site hebt gezet ;D
want wij hebben er echt geen verstand van :D
als we nog eens foto hebben zullen we ze zeker nog eens doorsturen hé ;) nog is bedankt hé!!!!

groetjes moris

Moris

hoi

met onze valkjes is alles goed,ze hebben ondertussen een nieuwe thuis :D en ze doen het heel goed,ze zijn bij mensen die we goed kennen,dan kunnen we ze blijven zien :).eentje is er naar een vriendin gegaan,en die heeft hem bij in haar voliere gezet,en daar zit er nog eentje van ons in van een vorige nest,die heeft het heel goed,en de twee andere zijn samen gebleven,en zitten ook in een voliere bij mensen die we goed kennen en niet ver weg wonen.

nu laten we onze valkjes rusten,en volgend jaar als het beter weer word,dan proberen we nog eens voor een nestje,allemaal bedankt voor de goede raad,en de steun!!! ;)

we blijven natuurlijk alles goed volgen hier op het forum!!! ;)

groetjes moris :)  

Paul

Hoi Moris,

Fijn dat alles zo goed gegaan is verder en dat de jongen ook goeie baasjes hebben gevonden :-)
Nu is het inderdaad goed om ze een tijdje rust te geven tot volgend jaar want ze hebben erg hun best gedaan:-)

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Moris,

leuk dat je volgend jaar weer probeert :-). Dan ga ik ook nog eens wagen weer, is altijd spannend! Alleen altijd jammer om de jonkies weg te doen maar het moet nou eenmaal zo natuurlijk...

Leuk dat je het hier blijft volgen :-).

Groetjes, Tara

Moris

22 februari 2005, 00:26:13 #171 Last Edit: 15 mei 2004, 21:21:22 by Moris
hoi

met ons nestje gaat het nog wel goed,we hadden wel een 5de eitje verwacht,maar vanmorgen lag er nog geen bij,misschien blijft het wel bij 4,dat is niet erg als het maar goed komt.wanneer kunnen we nu het beste zien dat de eitjes bevrucht zijn,ze zijn aan het broeden van 11mei,dat is van hun 3de eitje.

groetjes moris

Paul

Hoi Moris,

Ik weet niet of dit bericht fout gegaan is omdat je schreef dat ze al vanaf 11 mei broeden dus dat zou bijna een jaar zijn  :o
Je kan na 4 dagen broeden met een lampje kijken of je aders in het ei ziet lopen.
Als je alleen een dooier ziet zijn ze niet bevrucht maar laat ze er dan wel op broeden en soms zie je een paar dagen later ook pas de aders dus nooit meteen weghalen.

Groetjes, Paul