4 juni 2024, 11:15:45

bevrucht of niet bevrucht

Gestart door Moris, 26 april 2004, 00:09:44

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Moris,

Fijn dat het zo goed met ze gaat :-)
Als het goed is zie je de jongen ook steeds met hun kopjes op de eitjes liggen.
Zeker als ze jong zijn hebben ze problemen hun kopje de hele tijd omhoog te houden en na een dag of 10 zijn ze veel sterker en kunnen dat veel makkelijker doen.
Dus je kan dan het beste wachten tot de jongste een dag of 10 is en dan de eitjes weghalen.
Je kan ze nu ook wel weghalen ik weet niet of de ouders er nog op broeden want als je ze wel broeden en je haalt ze weg geven ze vaak de jongen wel meer aandacht.
De jongen hebben ook steun aan elkaar als je er meerdere hebt in elk geval.

Groetjes, Paul

Tara

Heeey Moris,

wat leuk dat het zo goed gaat, gefeliciteerd hoor, ben blij voor je!! Je mag trots zijn op je valkjes hoor, dat ze nu eindelijk wél zorgen voor hun nest!

Groetjes, Tara

Moris

hoi paul en tara

we zullen de eitjes tot het eind van de week laten liggen,want het is zoals paul zegt,de kleintjes steunen erop met hun koppekes,maar ze broeden wel niet meer op die 2 eitjes!!!
bedankt voor al jullie goede raad,we leren elke keer iets bij :)
we zijn natuurlijk heel blij dat ze zo goed voor hun valkjes zorgen :D
we houden jullie op de hoogte hoe het met ze verder gaat en als we goede fotos hebben laten we die zeker zien!!! :D

groetjes moris :D

Tara

Hoi Moris,

ja, ze steunen idd op die eitjes, het is goed dat je ze nog even laat liggen :-).

In ieder geval, ik hoop dat je snel goede foto's hebt, ben wel erg benieuwd ;D.

Ben blij dat je ons telkens op de hoogte houdt, het is altijd leuk om hier opnieuw te lezen hoe het er aan toe gaat :-).

Groetjes, Tara

Moris

hoi

we hebben vandaag onze eerste fotos van onze valkjes genomen,het gaat nog altijd heel goed met ze :)
het zijn 3 grijze,als ik iemand heb om de foto hierop te zetten dan kunnen we ze laten zien,want dat kan ik zelf niet :D

groetjes moris ;)

Tara


Moris

hoi tara

sorry,maar daar heb ik geen verstand van :D
mijn dochter doet dat gewoonlijk,maar die is nu gaan werken,dus zal het waarschijnlijk voor morgen zijn,we zullen ze zo rap mogelijk laten zien :)

groetjes moris :D

Tara

Hoi Moris,

maar je mag ze mij sturen bedoelde ik ;-). Ik zet ze er voor je op ;).

Groetjes, Tara

Moris

hoi tara

spijtig maar ik denk echt dat ik het niet kan,ik ben echt geen krak op de computer :(
maar we zullen ze zo rap mogelijk naar je doorsturen,sorry ik vind dit ook erg dat ge nu nog eventjes moet wachten op de fotos,maar ze komen eraan!!! :)

groetjes moris :D

Tara

Hoi Moris,

jammer hoor, maar ok, zal wel lukken om nog even te wachten :-). Ben wel erg benieuwd, vind het leuk dat het zo goed gaat bij jou!

Groetjes, Tara

Moris

hoi tara

ik ga proberen om de foto's door te zenden, ook van oki en bino. wil je iets laten weten dat je ze hebt aangekregen.op je é-mailadres.

groetjes moris

Tara

Hoi Moris,

heb je foto's ontvangen hoor, ik zal ze allemaal plaatsen ok ;-).

Mooie valkjes trouwens, en de jongen zien er ook super uit!























Groetjes, Tara

Moris

hoi tara

bedankt voor het plaatsen van de foto's  ;D
sorry dat ik er zelf geen verstand van heb :D
maar we zijn blij dat je nu onze valkjes eens hebt kunnen zien

groetjes moris

Moris

hoi

we laten nog eens weten dat het nog altijd heel goed gaat met onze valkjes :D
ze zijn nu bijna 4 weken oud,en hebben al heel wat veertjes,we zijn heel blij dat het deze keer goed gegaan is :)
we zullen nog wel eens fotos laten zien!!!

groetjes moris :D

Tara

Hoi Moris,

wat goed dat het nog steeds goed gaat, gefeliciteerd hoor :)
Ben heel blij voor je, je wachtte zo lang..

Ben benieuwd naar de foto's ;D

Groetjes, Tara