28 maart 2024, 14:19:29

Goed tehuis gezocht

Gestart door ance, 11 oktober 2018, 16:34:32

« vorige - volgende »

ance

Beste lezer,

momenteel vang ik wegens omstandigheden 4 valkparkieten op.
Helaas kunnen ze niet bij ons blijven wonen en zijn we dus op zoek naar een geschikt adres.
Omdat we het belangrijk vinden dat ze goed terecht komen, proberen we op deze manier in contact te komen met eventuele geïnteresseerden.
Zelf heb ik niet voldoende kennis om vast te kunnen stellen wat bijvoorbeeld de leeftijd of het geslacht is, maar ik de informatie die ik heb zal ik verstrekken.

Wat ik denk is dat het gaat om 2 koppeltjes. Het eerste koppel bestaat uit een wildkleur mannetje en een gele pop. Bij het tweede koppel gaat het (vermoedelijk) om een grijs mannetje en een parelkleurige pop.
Twee vogeltjes zijn in het bezit van een ringetje.
Ze zijn redelijk tam, maar ik heb zelf niet geprobeerd om ze uit de kooi te halen, dus daar kan ik verder ook niet zo veel over zeggen, daarvoor verblijven ze ook nog te kort bij ons.
We staan eventueel ook open voor aparte overname van de koppels.

Onze voorkeur zou uit gaan naar een nieuw tehuis waar ze in een volière kunnen wonen met ook binnenverblijf, omdat ze nu niet gewend zijn om altijd buiten te zijn.
Bij serieuze interesse mag u altijd vrijblijvend contact op nemen. Evt voor een belletje/ foto's.
U bent ook welkom om een kijkje te komen nemen, de vogels verblijven nu in omgeving steden driehoek Gelderland.

Met vriendelijke groet Anne.