28 maart 2024, 11:59:42

Wekelijks verhuizen

Gestart door Renald0, 18 september 2018, 15:30:57

« vorige - volgende »

Renald0

Goedendag,

Ik heb een vraagje, mijn vriendin heeft laatst een valkparkiet gekregen van der ouders, dat was erg toevallig want we zaten zelf ook al een tijdje te kijken omdat ik het erg leuk vind. Nou zou ik zodra deze tam is er zelf ook nog eentje willen hebben. Maar nu komt het probleem... ik ben schipper in de binnenvaart en ben een week werken en dan weer een week thuis. Ik vroeg mezelf af of het slecht is voor het beestje als die van jongs af aan een week bij mij blijft en dan weer een week naar me vriendin gaat. Waar die dan dus ook een vriendje heeft? Word die er niet eenzaam van doordat die soms een ander om zich heen heeft en kan het reizen niet te veel kwaad? Hij zou dan elke week een keer verhuizen. Ik wil natuurlijk niet dat de valkparkiet de stress en drukte niet aan kan. Ze woont op 10 minuten van mij vandaan rijden dus echt lang reizen is het niet.

Alvast bedankt voor jullie reacties en eventuele tips! 😃

Lin

Maar wat ik niet begrijp waarom kan die dan niet bij je vriendin blijven?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Renald0

Citaat van: Lin op 18 september 2018, 20:45:15
Maar wat ik niet begrijp waarom kan die dan niet bij je vriendin blijven?


Ja daar heb je opzich wel een punt, maar aangezien we voorlopig nog niet gaan samen wonen of iets, wil ik wel echt dat het mijn vogeltje is, en als ik thuis ben heb ik alle aandacht voor het beestje en is zij juist weer overdag werken. En het lijkt me toch gezelliger als ik thuis ben een dat beestje om me heen te hebben Inplaats van dat die bij haar is

Lin

Als je uiteindelijk een tweede erbij neemt, is het wel lastig elke keer verhuizen. Maar wellicht als je beide kooien hetzelfde inricht zal er weinig verschil zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)