16 mei 2025, 13:18:50

als mijn man thuis komt

Gestart door luukluuk, 24 april 2004, 18:27:34

« vorige - volgende »

luukluuk

dan hoor ik dit al veel eerder dan ik hem zie aan ons valkje ,
grappig he ,hij gaat dan heel erg hoog fluiten ,
hoe kunnen ze dit zo goed merken ,
kunnen ze zo goed horen ?,net als honden ?
gr Margot

Paul

Hoi Margot,

Ze herkennen vaak het geluid van de auto al als je aan komt rijden.
Ze kunnen best goed horen maar een hond kan wel vele malen beter horen heb ik wel eens gelezen.
Het zal dus voornamelijk het herkennen van geluiden zijn die ons niet opvallen maar die wel wel horen.

Groetjes, Paul

luukluuk

Ja mischien merkt hij het ook wel aan de honden ?
de auto staat bij ons best wel ver van de deur ,maar het is wel leuk toch !  ;D
doen ze het bij jou ook allemaal ,je hebt er toch heel veel ,!
gr Margot

Paul

Hoi Margot,

Als ik de trap op loop hoor ik er hier ook een aantal echt fluiten en het lijkt dan of ze blij zijn als je er weer bent :-)
Je word dan ook echt onthaald met een hoop gefluit als je binnenkomt :-)
Ik heb er 20 maar ze fluiten niet allemaal hoor als je er aan komt er zijn er een paar die dat doen.

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Margot,

Als ik thuis kom van mijn werk, en ik zit met de sleutel in de voordeur, dan beginnen ze al met fluiten.
Mijn vader zegt vaak dat hij wist dat ik thuis kwam omdat de valkjes weer tekeer gingen met fluiten.
Als ik op mijn kamer kom, begint Coco echt te fluiten tegen mij. Alsof hij zegt waar ik de hele dag heb gezeten.
Vaak zijn de valkjes hyper als ik thuis kom, dus gooi ik meteen de deur van de kamervoliere open.
Meestal komen ze meteen bij mij zitten, alsof ze een chronisch aandacht tekort hebben  ::) :P :D.

Gekke beesies eigenlijk :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Bianca

Ik ken dit ook ja.
Mijn vriend is altijd eerder thuis als ik maar als ik aan kom rijden met de auto dan begint Punky altijd heel hard en eentonig te fluiten.
Zo hard dat het gewoon pijn doet aan je oren.
Als ik dan binnen ben is het over.........
Ze kunnen het dus zeker wel goed horen wanneer je thuis komt zelfs als je nog niet binnen bent!
Ik vind het wel lief alleen m'n vriend inmiddels niet meer...........hihihihihihihi
groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.