28 maart 2024, 18:58:39

Country home

Gestart door Paul, 23 april 2004, 08:27:49

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hier hebben ze er in ieder geval plezier van. Alleen ligt op dit moment het merendeel van het spul op de vloer ipv op de bodem. Dan wordt het maar een keer meer stofzuigen  8).
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Joyce28

8 mei 2004, 19:59:49 #31 Last Edit: 8 mei 2004, 20:00:11 by Joyce28
Ik heb het nu ook gezien,en het bestond uit 75% uit zaagsel :-/
Heb het dus niet meegenomen,kostte hier ook 1,59 maar als er nou allemaal takjes in zaten,maar zoveel zaagsel ::)
heb het dus laten liggen ;)

Paul

Hoi ,

Wat er grotendeels in zit is geen zaagsel maar hennepschaafsel dat gebruik ik altijd in de broedblokken.
En natuurlijk is het te maken zelf door alles bij elkaar te zoeken.
Maar dat kost best tijd en vaak komt dat er niet van.
Dus dan kan je net zo goed af en toe een zakje van dat spul kopen want echt duur is het niet en als ze het leuk vinden vind ik het zeker de moeite waard.
Maar je moet een hand dennenaalden zoeken, wilgenstokjes maar als je wilgentakken gebruikt dan heb je die al.
Dan nog een hand berkenbladeren en wat lijsterbessen.
Hoe je aan sparrenzaagsel komt??? ik denk met oudjaar een spar verzagen hahaha
Als met al best wel wat werk en voor een paar euro ben je in een keer klaar.
En speeltjes kosten nou eenmaal ook veel geld en als de valkjes het leuk vinden maakt die paar euro me echt niet uit.

Groetjes, Paul

Joyce28

hihi,ooooooooh dacht dat het simpel zaagsel was :D :D
nee gaat mij ook niet om die euro's hoor,en zoals ik het al eerder aangaf,voor dat geld ga ik niet uren lopen zoeken met een boek erbij,ben al helemaal niet thuis in boomsoorten :P

Paul

Hoi Joyce,

Dat hennepschaafsel is ook zo te koop hoor ik gebruik dat in mijn broedhokken en het bevalt prima.
Je kan dat ook gewoon op de bodem gebruiken.
Ik heb nu een zak samengeperste hennepvezel gehaald en dat kost 1,35 voor 12 liter dan maar omdat het samengeperst is is dat maar een klein pakje.
Dus dat is ook niet duur daar kan je heel wat liters country home mee maken hahaha

Groetjes, Paul