3 mei 2025, 17:48:19

man/vrouw

Gestart door boezempje, 20 april 2004, 13:27:05

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

je kan het ook nog zien aan je valkje of hij/zij een visgraatmotief heeft op de binnenkant van de staart en zoals al gezegd, mijn Chewy haar rug is ook geelovergoten.  Ook aan de spots op de veren kan je het zien.  Maar nu nog niet, pas na de jeugdrui.  Nu kan je enkel op het gedrag voortgaan, ik vond het best wel spannend en weet ook nog maar anderhalve maand met zekerheid dat Chewy een popje is hoor.

Groetjes
Annouschka

boezempje

hai hai

micky heeft visgraat motief over zijn staart,zeg dat wat of niet

gr.boezempje

Annouschka

Hoi,

jij bent wel erg ongeduldig zeg! :D :D  Neen, pas na de jeugdrui kan je het zien hoor.  Heb je nog een ander valkje naast Mickey?  Zo ja, dan kan je het mss uit het gedrag opmaken.  Zo nee, haal er gewoon eentje bij, alleen is maar alleen. :D :D :D
Grapje hoor.

Groetjes
Annouschka

boezempje

22 april 2004, 18:30:57 #18 Last Edit: 22 april 2004, 18:35:18 by boezempje
 :D :Djaaaaaaa erg he.
sorry hoor wil het zo graag weten :'( ja ik heb nog een valkje stormy,en dat is een mannetje ;D

stormy en

Stijn dc

hoi inger en paul,

ja, jullie hebben gelijk. Ik meende het ergens gehoord of gelezen te hebben, maar ik zal me dan vergist hebben. Nu ik er zo over nadenk, was het wel dom van mij :)

SDC:D

boezempje

hai

wat stormy nu weer doet is dat hij steets achter micky aan gaat en op zijn rug wil landen, :D

gr.boezempe