Warm en veilig plekje gezocht voor mijn 3 valkjes

Gestart door Naat38, 30 juli 2018, 17:27:37

« vorige - volgende »

Naat38


Hallo allemaal,

Ik heb drie valkjes,
de donkergrijze... pukkie... ong 5 jr oud, zeer tam geweest maar nu helaas niet meer. Mannetje, veel gefloten maar ook dat niet meer sinds de andere twee erbij kwamen. En mijn jongste kinderen geboren werden. Is nu vooral vrienden met tokkie.
Lichtgrijze... tokkie... is nu ong vier jaar oud. Fluit deuntjes. Is dikke vrienden met allebij de vogels. Mannetje
De witte is Croky. Word steeds tammer maar is erg voorzichtig. Is vrienden met tokkie. Vier jaar gekeden uit de dierenwinkel gehaald. Toen zeiden ze dat ze een vrouwtje is en al drie jr alleen zat. Zo sneu. Als dat klopt is ze nu ong 7 jr

Eerst stond de kooi altijd open en waren ze vrij om te vliegen. Toen ging ik samenwonen met mijn man en die heeft katten. De vogels komen haast hun kooitje niet meer uit en door de drukte van alledag met vier kids missen ze gewoon aandacht.
Met pijn in me hart ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ze een beter plekje verdienen. Ik hoop dat iemand ze dat kan geveb. In een volière het liefst dat ze meer vrijheid hebben.

Het enigste wat ik wil is dat ze een goed leven hebben en samen kunnen blijven... kun jij ze dit geven dan hoor ik graag van je.

Groetjes nathalie

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)