Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Wij gaan ook niet op vakantie dit jaar. Ik woon in Apeldoorn,dus als de nood hoog is en je woont vlakbij,geen probleem je brengt hem maar (1 of 2 valkjes  ) waar er 2 eten,kunnen er ook meer eten nietwaar??haha Over een uurtje sta je ook op de op "Oppas vakantie"-pagina. Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pucky
Gast
|
Hoi peter,
Tuurlijk wil ik wat meer vertellen. Ik ben woonachtig in twente Weerselo. Ik heb zelf nu een valkje. Wij gaan zelf weg op de 2 de week van de bouwvak de 3de week is nog onduidelijk. Maar daar voor en daar na kan ik altijd.
Groetjes, Hester
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evi
Gast
|
hey marleen vandendriessche. ik zie nergens je email adres staan. ik ben evi en heb een valkje ik zie dat je je als kandidaat oppas hebt opgegeven zou ik wat meer informatie kunnen krijgen? over de prijs enzo ... we hebben een eigen kooi en kunnen voedsel en alle nodige dingen meebrengen we vertrekken op vakantie 21 augustus en keren weer op 4 september ik ben woonachtig te aalst groetjes evi en alvast bedankt evike89@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sjonnie
Gast
|
Ik kan wel een vogeltje extra voor diegene die een oppas zoeken in Den Haag en omgeving ... als Sjonnie het ook maar leuk vind want die is al 2 jaar alleen gewend dus dat zal ff wennen worden.
Gr Anja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emdee
Gast
|
Hallo mede liefhebbers,
Sinds lange tijd hebben wij weer een valkje in huis. Ook voor ons is het toch zoeken naar een geschikt oppasadres. wie weet dat het hier lukt.
Wij zijn zelf op vakantie vanaf 6 augustus tot 27 augustus. 
Wie kan/wil er op ons valkje passen?
Buiten deze periode willen wij ook wel op iemands valkje(s) passen. 
Omgeving Delden
emdee63@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lin
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

valkparkiet.com
|
Je kan even kijken links bij de link vakantieoppas. Waar ligt Delden eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valkparkiet_ce
Puber valkje

RICKY!!
|
IK heb een Tamme valkparkiet en deze zomer word hij één jaar het is dus de eerste keer da we op vakantie (turkije:hij kan dus niet mee) gaan en hem ergens achter moeten laten IK woon in Vlaams-Brabant (België) en zoek een oppas in de buurt van Vlaams-Brabant.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
syllie007
Gast
|
ben vrijwilliger om valkjes op te vangen tijdens vakantie . geeef mazaar gil aols je me nodig heb. ik ga niet weg blijf thuis .blijf bij vogeltjes  Hoi mitke ik wilde even weten of je toevallig in de buurt van rotterdam woont want wij zoeken nog een adresje voor onze 2 valkparkieten voor de vakantie!!! groetjes syl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
syllie007
Gast
|
hoi allemaal! wat een goed idee! ik ben toevallig zelf net teurg van vakantie. ik heb ook iedere keer weer problemen met het vinden van een oppasadres voor mijn valkje. zeker omdat hij in zijn grote kooi nogal moeilijk te vervoeren is. dus ik wil me graaag aanbieden om op te passen. ik woon in Spijkenisse, zuid-holland. belangrijk is wel dat je m zelf komt brnegen want wij hebben geen auto. kan ik ook meteen kijken hoe mijn bobby daarop reageert. ik zou het echt heel leuk vinden, dus... reageer!!!! groetjes Stephenie
hallo bobby ik ga namelijk ook met vakantie en ik zit dus ook met mijn 2 valkparkietjes en woon in hoogvliet dus das in de buurt ik hoop wat van je te horen groetjes syl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lin
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

valkparkiet.com
|
Hey Syl,
die post is van bijna 3 jaar geleden. Ik denk dat je beter een nieuw topic kan openen of bobby even imen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|