Sietske
Gast
|
Hoi allemaal. ik ben geen lid op het forum maar misschien later, maar ik wilde even melden dat ik ook bereid ben om op te passen voor dagen of enkele weken op huisdieren.
Natuurlijk moeten ze in het bezit zijn van zijn/haar/hun huisje en eventueel genoeg voedsel voor de vakantietijd, of er komen extra kosten bij voor het voer dat gekocht moet worden. Ik zal er niet veel voor vragen want ik doe dit niet om te verdienen, maar vraag er wel wat voor de moeite, de aandacht en schoonmaken e.d. Ik ben imiddels alle diersoorten gewend om te verzorgen dus heb je een vogel, knaagdier, vis, reptiel of iets dergelijks dan kan ik ze wel verzorgen. Ik woon in Almere en de dier/dieren moeten zelf gebracht en opgehaald worden. Voor eventueel vragen kun je me gerust bellen.
Groetjes sietske ( telefoon nummer: 0645636011)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mitke
Donateur
Baby valkje

www.valkparkiet .com
|
ben vrijwilliger om valkjes op te vangen tijdens vakantie . geeef mazaar gil aols je me nodig heb. ik ga niet weg blijf thuis .blijf bij vogeltjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joyce28
Gast
|
Wij gaan ook niet op vakantie dit jaar. Ik woon in Apeldoorn,dus als de nood hoog is en je woont vlakbij,geen probleem je brengt hem maar (1 of 2 valkjes ) waar er 2 eten,kunnen er ook meer eten nietwaar??haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Olga en Hans
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Tjico was onze eerste !!!
|
Hallo,
Ik vind dit een heel goed idee. en zou het leuk vinden om voor een ander zijn/haar valkjes te zorgen. Ze mogen hier los vliegen, onze hond zit dan in de gang. We wonen in Alphen aan den Rijn.
Olga.
|
|
|
|
|
|
 Tjico 01-01-2004 Coco en Kaya Spykie 06-07-2004 zijn verhuisd Coco 17-07-2004 en wonen sinds Rocky 07-08-2004 07-10-2007 Kaya 04-04-2005 bij Cobie. Yoeri 17-05-1993
|
|
|
Joyce28
Gast
|
Ik vind het ook een super idee,want hier zitten echt valkjes liefhebbers
|
|
|
|
|
|
|
|
|
k_van_wilgenburg
Gast
|
Hallo allemaal  Wij gaan dit jaar naar de dominicaanse republiek op vakantie. Gelukkig heb ik 2 lieve schoon ouders die op onze valkjes passen als wij weg zijn. Smurf en Goofy vinden het gelukkig ook erg leuk dus hoeven wij ons daar geen zorgen over te maken.  Ze gaan gewoon bij hun opa en oma logeren. Groetjes Karin marco en de valkjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
shazny
Gast
|
Wat een goed forum is dit zeg!! Ik zat al te denken over een aderes waar ik mijn valkparkietjes en Kakariki's naar toe kan brengen als ik op vakantie ga. Maar ik had nog geen aderes en nu wel! Dus dan kan ik volgend jaar op vakantie......... Ik heb al wat aderessen in noord-holland gezien, dus ik kom er wel uit denk ik.... Ik heb er wel veel...... In totaal heb ik elf vogels hahahahahhaha! Ja ik ben een echte vogel liefhebber! Ik heb zeven valkparkietjes , drie Kakkariki's en een rosella. Die Rosella is trouwens wel een dondersteen, want hij houdt van bijten
groetjes Shazny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobby
Gast
|
hoi allemaal! wat een goed idee! ik ben toevallig zelf net teurg van vakantie. ik heb ook iedere keer weer problemen met het vinden van een oppasadres voor mijn valkje. zeker omdat hij in zijn grote kooi nogal moeilijk te vervoeren is. dus ik wil me graaag aanbieden om op te passen. ik woon in Spijkenisse, zuid-holland. belangrijk is wel dat je m zelf komt brnegen want wij hebben geen auto. kan ik ook meteen kijken hoe mijn bobby daarop reageert. ik zou het echt heel leuk vinden, dus... reageer!!!! groetjes Stephenie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hallo, Ik vind dit een heel goed idee.  Wij gaan zelf van 10 t/m 24 juli op vakantie, de andere tijd zou ik het leuk vinden om voor een ander zijn/haar valkjes te zorgen. Voor ons valkje hebben we al een vakantieadres. Ik wilde hem eerst ook meenemen, maar denk toch dat het niet zo verstandig is. Ze mogen hier los vliegen, onze hond zit dan in de gang. We wonen in Alphen aan den Rijn en je mag ons bellen ( 0172 439657 ). Olga. Over een uurtje sta je ook op de op "Oppas vakantie"-pagina. Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|