|
Pagina's: [1] 2 3
|
|
|
Auteur
|
Topic: Informatie: Vakantietijd (gelezen 10346 keer)
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

Šockatiels
|
Hoi allemaal,
Het is weer bijna vakantie tijd. Heb jij al bedacht waar je valkje(s) heen gaat?
Hier kan je onderling wat regelen.
Wie biedt zich aan om op valkjes van andere forumleden te passen?
Of heb jij een oppas adres nodig voor jouw valkjes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stijn dc
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi
goed initiatief lique, om dit deel op te starten. Ik heb al meerdere malen gemerkt dat er mensen zijn die geen oppas vinden. Nu kunnen ze mss makkelijker in contact komen met elkaar.
SDC:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnny
Gast
|
hoi dit word onze eerste vakantie sinds we koko hebben. hij is nog geen jaar oud,heel erg tam en praat veel. hij is meer buiten zijn kooi dan er in..mee eten..douchen...etc. welnu het volgende: we durven hem eigenlijk niet alleen te laten (we zijn echt bang dat hij dood zou kunnen gaan)trouwens we zijn met z,n allen ook heel erg aan hem gewend. dus hebben we besloten om hem mee te nemen naar kroatie deze zomer.ik weet echt niet of dit wel verstandig is maar het lijkt ons beter zo dan om hem alleeen te laten.is er iemand die ervaring heeft met z,n valkje op vakantie? zo ja dan zie ik uw reaktie met belangstelling tegemoet. mvg. johnny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stijn dc
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi johhny,
ik denk dat suus gelijk heeft. Een valkje mee op reis nemen kan leuk zijn, maar het is tevens ook om problemen vragen. Er zijn zovee ldingen waar je op reis rekening mee moet houden. DUsik zou gewooneen leuke oppas zoeken voor je valkje. SDC:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lin
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

valkparkiet.com
|
Ik wil mij wel aanbieden als vakantie oppas. Zelf heb ik ook twee valkjes en allemaal andere dieren. Ik pas vrij regelmatig al op dieren op knaagdieren, konijnen en vogels. Dus mocht je geen adres hebben voor je dieren dan kunnen ze bij mij gebracht worden. Ze mogen vaak losvliegen en ik geef ze aandacht genoeg. Ik vraag er wel 2 euro p.d. voor en ze moeten wel bij mij gebracht worden. Voor knaagdieren is het 10 euro p.w. per dier. Meerdere dieren natuurlijk een andere prijs. Ik woon vlakbij Den helder dus in het noorden van Noord Holland.
Groeten,Linda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
giovanni
Gast
|
hellwo lique 
echt een tof idee van je om 'vakantie oppas' hier op de site te plaatsen Echt wel handig. 
grtjs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ziralioness
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hardstikke goed! Mocht er iemand deze zomer behoefte hebben aan een valkjesoppas in het Noorden des lands, dan hoor ik dat graag. Ik krijg waarschijnlijk dit jaar al 2 logeertjes (een gepareld-bonte man en een wildkleur man, van mijn vriendin) en er is nog wel een plekje voor nog een paar.
|
|
|
|
|
|
 Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki! Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...
|
|
|
Pucky
Gast
|
Hallo,
Het is inderdaad een goed idee. Wij gaan op vakantie de tweede week van de bouwvak. En misschien ook wel de 3 week. Daarvoor en daarna hou ik mij wel beschikbaar. Ik vindt het wel leuk om op andere valkjes te passen.
Groetjes, Hester en Pucky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marleen Vanden Driessche
Gast
|
Ben je opzoek naar een oppas voor je klein huisdier, ik heb een redelijk voorstel. Mail mij, en je ontvangt alle info. regio Aalst.
vriendelijke groeten Marleen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1] 2 3
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.189 seconden met 20 queries.
| |
|