27 juli 2025, 23:05:31

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Carla,

Met Paint Shop Pro 8. Daar kun je een trial versie van downloaden op het internet.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai carla

ik heb  microsoft picture it
ook heel leuk maar die moet je kopen is een cd rom.

gr essie

Suzanne

Hoi Esther,

Dat is ook leuk imet die rand dd. Ik krijg als het goed is een cd met het programma toegestuurd.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

boezempje

hai suzanne

ja dat is leuk en kun je veel meer he,
hoe is het met spirit alles goed.
ben zo benieuwd naar hem haar weet jij al wat het was een hem of haar

gr essie

Suzanne

Hoi Essie,

Heb je net een mailtje gestuurd. Met Spirit gaat het heel goed. Volgens de tabellen is Spirit een popje.

Moeder:witmasker split voor bont
Vader:bont split voor {X1:  cinnamon}

man afkomst:
25% bont split voor witmasker {X1:  cinnamon}
25% bont split voor witmasker
25% wildkleur split voor bont witmasker {X1:  cinnamon}
25% wildkleur split voor bont witmasker

pop afkomst:
25% bont cinnamon split voor witmasker
25% bont split voor witmasker
25% cinnamon split voor bont witmasker
25% wildkleur split voor bont witmasker

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai

oke thanx meis

gr essie

boezempje

hai

even weer wat vertellen en foto's plaatsen.
het gaat goed met de valkjes hier,
de poep van azarro is nog steets goed, en ze eten en drinken goed gelukig,zazoe ook en dat vindt ik super.
en met pearl gaat het ook super goed is al goed gewend hier,
en jessy komt steets dichter in de buurt ik vindt dat keiii goed voor een voliere valk.
misty en stormy wipwappen maar door :Den af en toe is ook diessel aan de beurt hahahah,diessel is daar niet van gediend nog niet,kuifje is een echte man die veel fluit en achter de vrouwtjess aan vliegt.en dan hebben we over een tijdje spirit nog erbij en zijn we klaar.

gr essie

robentru

Hoi Esther,
heerlijk dat het zo goed bij je gaat; wat kun je blij zijn met goeie poepjes  ;D.
Prachtige foto's!

Groet, Trudy

boezempje

hai

thanx trudy ;)

essie

Tara

Hoi Esther,

heb ook een poosje niks gepost hier, doe ik nu wel even :-Wat een prachtvalkjes heb je zitten meid, echt waar, ze zijn zo mooi, mag je echt trots op zijn :-*

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Essie,

Wat zitten ze er allemaal goed bij zeg. En leuk weer wat foto's van Diessel te zien  :).

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai tara en suzanne

dank jullie
ja leuk he om diessel tezien weer,
is ook een scheet hoor hahahahah

gr essie

Suzanne

Ben eigenlijk best wel trots op de valkjes die ik gekweekt heb ;D.

Groetjes

Suzanne

boezempje

hai meis

nou dat mag je ook best hoor.
het zijn goede valkjes goed in de veren en zien er perfekt uit.
diessel weegt 107 gram nu.vindt ik super

gr essie

Suzanne

Hoi Essie,

Zo dat is een mooi gewicht. Dat weegt mijn albino ook (heb ik toevallig vanmorgen gewogen) en die is behoorlijk fors.

Groetjes

Suzanne