18 juli 2025, 21:48:27

essie's valkenparade

Gestart door boezempje, 21 april 2004, 20:23:57

« vorige - volgende »

Anita1

:-X kom je persoonlijk troosten meiss.
heb er geen woorden voor.
zie je op msn en tot woensdag!
dikke kuss anita  :-*

carco

Jeetje Essie , wat erg zeg: het houdt bij jou ook maar niet op. :'(
Sterkte.
groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

boezempje

hai

nee klopt
en ik ben er vandaag achter gekomen door wat ze dood zijn gegaan.kan me wel voor de kop slaan.

heel de lood rand in mijn gordijnen zijn aangevreten :'( :'(
dus loodvergifteging :'(

essie

boezempje

hai

ben net gaan zoeken wat er psies gebeurd met een valk die lood binnen krijgt. :'( :'(nou niet leuk dat is zeker.
heb net mijn gordijnen na geken je schrikt er gewoon van als je het ziet wel op 100 plaatsen aan gezeten :'(

dit stuk vondt ik hier op het forum,
Een goede tweede in de praktijk is de loodvergiftiging. De bekende loodrandjes aan gordijnen of die mooie Tiffany lampen, levensgevaarlijk voor onze huisgenoten indien ze de kans krijgen eraan te knabbelen. Het geeft heftige spierkrampen en vaak ondanks direct ingrijpen, een dodelijk verloop. Bij "lichte" gevallen ontstaan er orgaanbeschadigingen die de levensduur van uw papegaai ernstig kunnen bekorten.

dat is psies wat er met al mijn valkjes is gebeurdt

gr essie ben kapot hellemaal :'( :'(

gonnie

Hoi Essie

Het is een hele schrale troost , maar je weet nu in iedere geval waar het aan ligt , en het zijn dan wel jou gordijnen , maar als je dit van te voren, had geweten had je die gordijnen  niet aangeschaft, dan had je wel andere genomen destijds , het is toch als je alles van te voren weet !!!!!
Het breng nu je lieverds niet terug , maar je gaat nu vooruit kijken meis , en met je nieuwe lieverds krijg je ook zeker een goede band daar ben ik van overtuigd.

Groetjes Gonnie

Lin

Hey es,

ik was stiekem aan het typen op mijn stage want ik wilde even kijken hoe het ging met je. maar helaas moest ik toen wegklikken en was alles weg.Want ik had al een tijdje niet gekeken. Maar wat ontzettend sneu weer voor je dit nieuws, jeetje mina. Ik kan begrijpen dat je nu echt helemaal kapot bent. Ik hoop dat je thuis goed opgevangen wordt. Hier zijn we er voor je hoor. Maar gelukkig weet je nu wat het is, dat is beter dan in het ongewisse zitten. Nu kan je ervoor zorgen dat het nooit meer gebeurt. Hoe is het verder daar met de valkjes? Zijn die niet ziek? Sterkte Es

Groeten, lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

hoi marco
ik heb angel de man idd van essie gekocht.
maar daar is niks mee aan de hand
die zitten boven op zolder in de voliere,
en hij gaat lang in isolatie. wel 8 weken,samen met de nieuwe pop. zijn ze gelijk gekoppelt.
groetjes anita

Joyce28

pfff ben me rot geschrokken Esther,ook Pearl overleden :'(
Heel veel sterkte hoor,en ben blij dat je de oorzaak hebt gevonden zodat je actie kan ondernemen dat ze er niet aan gaan knagen :-\

boezempje

hai

dank je allemaal heel fijn voor jullie berichtjes :'(
met diessel gaat het ook niet goed die heeft dus ook wat binnen gehadt en mijn man zij ook toen ik zaterdag morgen beneden kwam zatten ze allemaal op de grond en dat is een paar keer gebeurdt zo :-\ :'(
ik hadt al mijn valken op zolder alleen de tamme niet zoals stormy en pearl en azarro en diessel en nova en poncho en kuifje,met kuifje en poncho is niks aan de hand tot nu toe maar diessel heeft heel de dag rustig gezeten  dus maak me daar druk om.
ik probeer er alles aan te doen om diessel te redden maar feld zegt ook dat lood tast al de organen meestal aan  :'( :'(
dus we wachten af,

gr een zeer verdrietigen essie :'( :'(

gonnie

boezempje

hai

diessel is dood  :'( :'( :'( :'(

essie

patty_dordtse valkjes

het zit je echt niet mee zeg pfffff :'(

Heel veel sterkte gewenst.

liefs patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

gonnie

Hoi essie

Wat vreselijk weerderom, je had het al wel  verwacht hè , maar niet minder triest , meis hèèl vèèl sterkte .

Groetjes Gonnie

Marianne

Lieve Esther,

Wat vreselijk voor je... :'(
Al 4 tamme valkjes van je verloren.
Hopelijk redden de andere 2 het wel.
Heel veel sterkte meid.

Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

sadelienda

Heel veel sterkte mop.  :-*

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)