28 maart 2024, 14:55:57

Verkleurd pootje

Gestart door gijs0180, 29 mei 2018, 12:13:09

« vorige - volgende »

gijs0180

Hallo iedereen, ik zal ons eerst even voorstellen. We zijn al langere tijd lezers maar nog nooit een account aangemaakt.. Wii zijn Nick en Anouk de trotse eigenaren van een witmasker valkparkietje genaamd Gijs. Gijs is al een jaar bij ons en heeft het enorm naar zijn zin en is erg tam!

Nu keek ik vandaag naar zijn pootje en het viel me op dat er een aparte verkleuring op 1 van zijn pootjes zat. Ik vroeg me af of het kwaad kon, ik kon er namelijk ook niets over vinden op het internet! Hij lijkt er zelf geen last van te hebben en zit er niet aan te plukken.. hij zoeft wel steeds als een idioot naar beneden langs een touwtje waar een speeltje aan hangt, misscchien een brandplekje door de wrijving? Ik hoop dat jullie nog ideeen hebben, anders gaan we even langs de dierenarts!

In het cirkeltje zie je de verkleuring

Dit is zijn andere pootje, hier is niets te zien

Een foto van Gijs met een los plukje op zijn hoofd  :)



Lin

Hoi,

Voelt het ook zacht aan? Wat voor stokken heb je?

Groeten, Linda


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

gijs0180

Hallo Lin, dank je wel voor je snelle reactie! Maar toen ik vannochtend wakker werd was het pootje gelukkig weer helemaal de normale kleur!

Wat betreft de stokken, dit zijn houten stokken van +- 14mm dik ongeveer.

Lin

Heb je wel zit afwisseling qua diktes in je kooi ? Ik kan het niet zo inschatten maar de pootjes moeten er driekwart omheen slaan. Fijn dat het iig goed is.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)