6 mei 2025, 23:49:46

Twee vrouwtjes??

Gestart door Tessa, 23 april 2004, 00:23:41

« vorige - volgende »

Tessa

Hoi,

ik heb een korte vraag kunnen twee vrouwtjes met elkaar paren en dan baby-valkjes krijgen????

kunnen ze wel eieren leggen?????

groetjes, Tessa

Paul

Hoi Tessa,

2 popjes kunnen zich wel als een koppeltje gedragen en ze kunnen ook paren met elkaar en eitjes leggen alleen zullen de eitjes nooit uitkomen omdat ze niet bevrucht zijn.
Hier heb je echt een mannetje voor nodig.
Ze leggen in elk geval wel eitjes en gaan broeden maar je moet ze dan na 3 weken weghalen omdat er toch niks uitkomt en ze zouden zichzelf dood kunnen broeden omdat er niks uitkomt en ze blijven broeden.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi Tessa,

2 vrouwtjes kunnen wel met mekaar paren, maar ze kunnen wel geen bevrucht nestje krijgen. Da's ook wel logisch. Ze kunnen wel eieren gaan leggen, maar die worden dan onbevrucht.

Groetjes, Tara

Tessa

HOI, paul en tara

dankje voor jullie tips ik heb er veel aan gehad

groetjes, tessa

Stijn dc

hoi

ik weet niet of ik het echt "paren" zou noemen. Paren is echt geslachtsgemeenschap, en dat kunnen twee vrouwtjes nog steeds niet dacht ik.

SDC:D

Tara

Hoi Stijn,

ik heb het al vaker gehoord dat 2 popjes werkelijk op mekaar zaten hoor.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

ja, op mekaar zitten, das nog steeds iets anders als paren he. Als twee mensen kussen, dan ishet ook nog iets anders dan "paren" :)

SDC:D

giovanni

kan toch lesbisch koppel zijn (...;)) maar daar zeg ek niet teveel van op het forum...

En heb nog niet zo lang geleden op tv gezien dat er een muisje ontstaan is uit 2 vrouwelijke (!) muizen. Natuurlijk door veel onderzoeken en samensmelten van cellen en dergelijke... (tuurlijk dat deze vrouwelijke vlakjes dat dan ook niet kunnen hè ;))

grtjs

Stijn dc

hoi

ik heb ooit iets gelezen in de krant met als titel" baby's uit ongeboren moeders". Dit klinkt enorm luguber, en dat is het ook wel een beetje. Het komt er dus in feite op neer dat ze bij vrouwelijke embryo's. Ze gingen deze aborteren, en dan de eicellen wegnemen, en deze bevruchten zodat er kinderen ontstonden en dan terug inplanten bij een vrouw. Word dit kind dan geboren heeft het geen natuurlijke moeder.

SDC