28 maart 2024, 20:20:20

Help! Tijdelijke opvang gezocht

Gestart door Murtje, 7 april 2018, 16:35:48

« vorige - volgende »

Murtje

Hoi allemaal,

Ik ben met spoed op zoek naar een tijdelijke opvang voor mijn koppeltje valkparkieten. Hoe lang deze periode zal zijn is op voorhand nog niet duidelijk.

De situatie is namelijk als volgt: wegens een relatiebreuk zit ik tijdelijk in onderhuur waar ik de valkjes niet mag houden en mijn ex wil niet langer voor hen zorgen. Momenteel ben ik op zoek naar een eigen woning maar gezien de ellendige huizenmarkt op dit moment kan ik niet voorspellen op welke termijn dit gaat lukken. Ik wil mijn vriendjes niet zomaar bij jan en alleman achterlaten dus ben echt op zoek naar een liefhebber met hart voor deze vogels, vandaar de oproep op dit forum.

Het gaat om twee valkparkietjes die gewend zijn binnen in een kooi te leven en vrij rond mogen vliegen als er iemand thuis is. De kooi gaat uiteraard mee en alle kosten voor voeding of medische zaken worden door mij gedragen. Daarnaast is een vergoeding voor de opvang zeker bespreekbaar. Het liefst heb ik een opvangadres in de regio Utrecht of Den Bosch (of ergens daartussen), maar voor een goede plek ben ik ook zeker bereid wat verder te rijden!

Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen!

Lin

Mocht je hier niemand vinden kijk dan even bij bestanden op de facebook pagina De kromsnavel.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Ik zal het eens aan mijn buurvrouw vragen die haar valkje is pas overleden dus heeft nu niks meer

valkparkiet80


Vogelvrouwtje25

Heb geen pb ontvangen wel mijn buuf gesproken maar ze wil echt voor een nieuwe gaan dus helaas
Zelf kan ik ze ook niet erbij nemen want ik ben net geopereerd anders had het nog wel gekunt
Succes met zoeken

siesta-00

Hi!

Waar woon je? Wellicht zou ik bij je thuis kunnen komen om ze te verzorgen terwijl je hersteld! Ik weet niet of het een goed idee is? Ik ben zelf in Groningen!