28 maart 2024, 20:50:45

Bo overleden

Gestart door Christa JK, 18 maart 2018, 12:34:59

« vorige - volgende »

Christa JK

18 maart 2018, 12:34:59 Last Edit: 18 maart 2018, 14:58:34 by Christa JK
Afgelopen vrijdag 16 Maart 2018 in de middag is mijn valkparkiet Bo overleden. Hij op 2 weken na 23 jaar geworden. Een hele leeftijd voor een valkparkiet.  Het was een grijze met gele en oranje wangetjes. Het was ook een aparte vogel. Elke ochtend brood, als je de pannen uit de kast haalde begon hij al te schreeuwen wat hij wilde rijst of aardappel. Hij gaf al aan als hij iets wilde. Hij floot la coeca ratja.  En muziek van Rob de Nijs en Marco Borsato was hij ook wild van. Hij zat die vrijdagochtend war ruig in de veren. heel apart, ding op de grond zitten in de kooi tegen de bak aan. Ik dacht is is niet goed, Ik heb hem eruit gehaald en bij me gehouden. Heel raar maar hij rook anders. Een beetje zoutig en raar luchtje. Hij werd koud en ging tegen het schapen vacht aan zitten en in eens was hij weg. Overleden. Het is een unicum. Het is maar een vogel, ik er onderste boven van, maar toch ik mis de gezelschap , met het eten het aanwezig zijn van Bo. Zon vogel krijg je nooit meer.  Bedankt Bo R.I.P.

Lin

Natuurlijk mis je Bo! Wat verdrietig voor je. Je hebt iig goed al die tijd voor hem gezorgt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Heel veel sterkte met het verlies!
Klik op het plaatje voor onze site!




Vogelvrouwtje25


Christa JK

Bedankt voor jullie steun .Lief van jullie.  Het is stil in huis ook onze hond mis Bo ook . Ik laat het eerst bezinken maar toch weer aan het kijken voor een andere valkparkiet.  Na de vakantie misschien. Witmasker.

Lin

Eerst even bezinken idd. Kweekseizoen is net gestart dus gelukkig is er straks genoeg keuze.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)