Hulp gevraagd schreeuwen na overlijden maatje

Gestart door Kixxii, 10 maart 2018, 09:47:33

« vorige - volgende »

Kixxii

Hoi. Ik heb een vraagje ik had al 10 jaar twee valkparkieten in een kamer volière bij elkaar. Nu is de ene vorige week overleden en ik word helemaal gek van de overgebleven val. Hij staat op t kantoor waar acht uur per dag iemand op een meter afstand zit. Ik zelf heb hersenletsel en raak snel overprikkeld zelfs op bed hoor ik m nog roepen en ik word hier lichamelijk ziek van. Ik wil dus ook geen nieuwe erbij zetten aangezien deze al 11 is. En ik dan weer een nieuwe erbij moet zetten als deze overlijd. Hij is niet handtamme maar wel gewend aan mensen. Wat zou ik hier mee aan moeten? 

Lin

Hoi,

Je kan ook eens hier of op Facebook zoeken naar herplaatsing valkparkieten van dezelfde leeftijd.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Lees anders eens jet stukje over weduwvalkje hoe ga ik hier mee om, met deze valk is het goed afgelopen en ja ik zou dan idd ook voor een ouder tweede valkje kijken
Het is idd lastig als je ziek bent en door het geschreeuw je nog beroerder gaat voelen
Heb zelf een hersens ziekte met daardoor ook gauw overprikkeld als ik in de middag op bed ga liggen doe ik altijd oordoppen in anders hoor ik mijn valkjes ook boven roepen

Ik zou hem zeker niet al een laten zitten want daar los je het probleem niet mee op hij zal blijven schreeuwen
Dus zal je een keuze moeten maken door of hem een nieuw en wat ouder maatje te geven of een goed thuis voor hem te zoeken
Toto dat je weet wat je wilt  raad ik je aan om echt je rust te pakken da  maar even een uurtje een doek over de kooi een oordoppen in

Succes