28 maart 2024, 23:03:33

Fijne liefdevolle plek gezocht

Gestart door Suuz, 13 februari 2018, 10:56:31

« vorige - volgende »

Suuz

Hallo,

Wij zijn sinds oktober in het bezit van twee super lieve, tamme valkjes.
Het gaat om twee zusjes, nu 7 maanden oud.
Helaas kampen we al enige tijd met serieuze allergie klachten waardoor we nu echt een andere plek voor ze moeten zoeken.
Voor ons is het van heeeel groot belang dat ze super goed terecht komen want dat verdienen ze echt. Ze zijn zo lief.
Zijn er mensen die deze twee lieve vogels een fijn thuis kunnen bieden..? GEEN handelaar of fokker, gewoon een liefdevolle plek.

Groetjes,
Suzanne.

Lin

Breng ze wel even zelf zodat je kan kijken hoe ze terecht komen. Misschien even foto en woonplaats er nog bij vermelden.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Erazer

Zijn ze nog beschikbaar, ik heb eventueel wel intresse. Ik ben laatst mijn mijn vogel verloren dus ik zit met een lege kooi en mis hem nog erg. Ik zou het erg leuk vinden, ik heb nog meer vogels zitten

carco

Citaat van: Erazer op 12 mei 2018, 23:52:27
Zijn ze nog beschikbaar, ik heb eventueel wel intresse. Ik ben laatst mijn mijn vogel verloren dus ik zit met een lege kooi en mis hem nog erg. Ik zou het erg leuk vinden, ik heb nog meer vogels zitten


Zo te zien is topicstarter geen lid meer?
Klik op het plaatje voor onze site!




Erazer

Ach, wat jammer zeg. Het had leuk geweest, maar ik kijk verder misschien komt er wel weer wat op mijn pad.
Bedankt voor de melding!

Lin

Raar dat je dan even geen bericht achterlaat als je hier weggaat. Ik zal het topic sluiten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)