28 maart 2024, 20:06:17

3 tamme valkparkieten

Gestart door mrbeaun, 27 december 2017, 21:30:43

« vorige - volgende »

mrbeaun

ik heb een tijdje geleden een advert op een facebookgroep voor overplaatsingen gezet maar daar was helaas geen reactie op, dus ik probeer t hier maar. hierbij de advert:

Hallo iedereen!!

ik ben op zoek naar een nieuw thuis voor m'n 3 valkparkieten. door omstandigheden kan ik ze zelf niet genoeg aandacht geven dus daarom zoek ik naar iemand die dat wel kan. hieraan is geen prijs gebonden, ik wil ze gewoon een beter huis bieden :). ze zijn alle 3 door de fokker tam gemaakt. de grijze is zodanig tam dat hij op elke persoon gaat zitten die de kamer binnen komt en de andere 2 zijn iets schuwer maar na wat gewenning zullen die ook helemaal tam zijn (ze vonden bijv. m'n vader eerst eng maar nu niet meer). het liefst zou ik ze alle 3 bij dezelfde eigenaar willen maar als dat niet gaat zou ik in ieder geval de 2 gele bij elkaar willen houden (die zijn echt maatjes) en de grijze als hij alleen moet het liefst wel nog bij een andere vogel.
ik zal ze ook nog even kort beschrijven: de gele zonder vlekjes op z'n borst is een klein brutaaltje, altijd nieuwsgierig en de baas in de kooi. doet stoer maar vind het toch wel gezellig om bij je te zitten. de gele met vlekjes gaat altijd achter de andere gele aan en vind het prachtig om te zingen. heeft een veel mooiere kuif dan z'n bazige grote vriend. de grijze vind het heel gezellig bij je zitten en laat zich door alles en iedereen in z'n nekje aaien. (bonus, hij vind wc papier prachtig en gaat vaak super schattige geluidjes maken zodra hij t ziet)
ik heb ook nog een voliere beschikbaar, maar daaraan zou ik wel een prijs binden. bovendien kan ik pas de voliere verkopen zodra alle 3 de vogeltjes er uit zijn. de voliere is 60 bij 60 cm breed en 160 cm hoog. uiteraard komt de voliere inclusief bakjes, stokken en speeltjes. ik denk dat een prijs van 50 euro wel gepast is, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. hij is in ieder geval beschikbaar.
en aangezien velen het vroegen de vorige keer, het zijn 3 mannetjes en ze wonen in den haag

klik voor foto's op de link: https://www.facebook.com/groups/1742394079345690/permalink/1915693448682418 (ik weet niet of de link werkt dus laat het even weten :) )

Fanta1970

Kan u soms wat foto,s neerzetten?
De link op jullie facebook is afgeschermd/besloten.
Dus we kunnen geen foto,s zien om welke valkjes het gaat.

Gr

Fanta1970

mrbeaun


Fanta1970

29 december 2017, 14:17:25 #3 Last Edit: 29 december 2017, 14:46:11 by Fanta1970
Kan jij even reageren op jou fbreactie onder jou topic?
Heb je ook een pb gestuurt
Heb wel intresse

Fanta1970

mrbeaun

ik heb als t goed is een pb'tje achter gelaten, is wat directer dan email ;)

Fanta1970

Ik zie geen berichtje van jou in mijn box.
Maar ik heb wel intresse in jou valkjes die ook op facebook staan.

Gr

Fanta1970

Fanta1970

Deze topic kan op slot heeft al een nieuw huisje