28 maart 2024, 12:16:08

Broedseizoen 2018

Gestart door valkparkiet80, 7 januari 2018, 12:15:12

« vorige - volgende »

valkparkiet80

Hallo Lin.
Daar ben ik weer  ;D
Ik wil graag weer het geslacht en mutatie weten. Ik weet ook wie de ouders van de ouders zijn
Vader is wildkleur zijn ouders zijn Pop Wildkleur Man Witmasker
Moeder is cinamon haar ouders zijn Pop wildkleur Man Cinamon



Jonkie 1 Geel dons

valkparkiet80

Jonkie 2 wit dons

valkparkiet80

Goedemorgen Lin
Ik heb weer even een vraagje aan je kan je mij het geslacht en mutatie vertellen. Het gaat me om de jonkies. De witmasker is de man

valkparkiet80

Jonkie 1 en 2 allebei met witte dons geboren. Het derde jonkie is een albino is dat een pop of man?

Lin

de albino is een pop, van de anderen kan je het niet zeggen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Dat vermoeden had ik al. Dan is het rustig afwachten op een man.Wil me andere albino pop namelijk koppelen aan 1 van deze 2 als het een man is

Lin

Uit dit koppel ga je geen man kweken. Daarvoor heb je andere combinaties nodig. Een lutino split witmasker pop of een albino pop iig.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik heb een albino pop van 8 wkn oud. Die wou ik koppelen aan 1 van deze 2 jonkies.

Lin

Dan heb je een man nodig van dat koppel maar de kans dat die split lutino is is heel klein. Heb je geen ander koppel waar nog een albino of lutino een ouder is?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

even weer een paar vragen
ouders vader wildkleur moeder witmasker oplaine dit zijn de jonkies foto 1 wildkleur 2 witmasker. Wat is het geslacht?

valkparkiet80

foto 1 de vader
Foto 2 de moeder
Ze hebben ook nog een albino pop

valkparkiet80

dit zijn hun kinderen zijn dit witmasker opaline? Nog steeds geslacht onbekend?

Lin

Citaat van: valkparkiet80 op 21 september 2018, 07:04:54
even weer een paar vragen
ouders vader wildkleur moeder witmasker oplaine dit zijn de jonkies foto 1 wildkleur 2 witmasker. Wat is het geslacht?


Kan je niet weten. Vader is dus ook split witmasker


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Laatste jongen ook geslacht onbekend. Ik zie er nl geen cinnamon in. En de albino jong van hun is inderdaad pop.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80