19 maart 2024, 05:57:47

Voorstellen

Gestart door annicke, 13 december 2017, 17:59:01

« vorige - volgende »

annicke

Hallo,

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen;
Ik ben 28 jaar en woon in Leiden.
Van beroep ben ik kleermaker(coupeuse/ontwerper); Ik ontwerp en maak maatkleding, met name voor bruiden maar ook voor theater/film. Ik werk hierdoor veel thuis, en die lange dagen achter mijn naaimachine zijn soms wel heel saai. Daarom ben ik op zoek naar een maatje, en ben erg gecharmeerd van de prachtige valkjes. Ik heb vogels altijd al onwijs interessant en leuk gevonden, en hoop erop dat ik een persoonlijke band kan opbouwen met een vogeltje van mezelf.

Ik twijfel nog of ik de kooi het beste in de woonkamer of op mijn werkkamer kan zetten, of dat het handig is om er gewoon twee te hebben zodat ik hem/haar mee kan nemen naar waar ik op dat moment ben. Het leukste is het als ie terzijnertijd op mijn schouder kan zitten, maar ik moet wel mijn werkkamer even goed onder de loep nemen, zodat alles vogelvriendelijk is.

Ik ga me even goed inlezen hier, en wellicht reageren op vogeltjes die een nieuw thuis zoeken. Ik zoek er dus 1, om mee te beginnen. Mocht iemand nog tips hebben mag je me altijd een berichtje sturen!

Oja! en voor wie het leuk vindt, hier mijn instagram met foto's van mijn werk :https://www.instagram.com/atelier_annickeshireen/

Fijne avond!


Lin

Hoi,

Welkom hier! Er staat heel veel informatie hier, is wel even zoeken soms. Misschien een mooie klimboom op de kamer? Het is wel aan te raden om twee valkparkieten uiteindelijk te houden ipv 1, ze hebben toch een soortgenoot nodig.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karincody

Hallo
Wat leuk dat je een valkje zoekt.
Niet iedereen zegt dat je er  2 moet nemen.
Als je er 1 hebt zijn ze erg op jou gericht