Nieuw thuis gezocht voor Tico en Tommie

Gestart door Liess, 8 oktober 2017, 14:39:14

« vorige - volgende »

Liess

Wegens gezondheidsredenen ben ik op zoek naar een nieuw thuis voor mijn twee valkjes Tico en Tommie. Het zijn 2 mannetjes, Tico is een lutino van ongeveer 13 jaar oud en Tommie een wildkleur van 10 jaar oud.

Ze vinden het leuk als de kooi open gaat en ze vrij rond mogen vliegen, maar hebben er ook geen problemen mee om langere tijd in de kooi te zitten. Als de kooi open gaat vliegt Tico wat rond, komt hij bij je zitten en scharrelt hij wat om je heen. Tommie is wat angstig en niet zo behendig met vliegen, uiteindelijk neemt hij na een tijdje rondkijken soms toch nog een duikvlucht en scharrelt hij wat rond, maar blijft ook vaak op de kooi zitten. Uiteindelijk gaan ze vaak zelf terug naar de kooi en anders is Tico met het commando 'stap op' terug naar de kooi te brengen.
Tico komt wanneer hij je beter kent bij je gezicht kroelen, ze zijn niet met de hand te aaien.

Ik zoek een plekje waar ze samen naar toe kunnen, ook de ruime kooi is over te nemen. Ik woon in de omgeving van Breda.

Voor meer informatie of foto's stuur gerust een berichtje!






valkparkiet80

Goedemorgen.
Zou je mij even kunnen mailen [klik even op het envelopje] Ik kan tico en tommie een goed en blijvend thuis bieden

Liess

Mochten er andere mensen zijn die Tico en Tommie een nieuw thuis willen en kunnen bieden reageer gerust. Alle opties zijn nog open