28 maart 2024, 22:09:59

my sweet sweet Tweety

Gestart door nikky, 6 oktober 2017, 23:38:37

« vorige - volgende »

nikky

6 oktober 2017, 23:38:37 Last Edit: 7 oktober 2017, 01:17:08 by nikky
mijn lieve schat,

Jarenlang ging je overal met mij mee,32 jaren lang....2 oktober 2013 kuste ik je 's ochtends nog " tot straks " en vertrok naar mijn werk....een paar uurtjes later vond ik je bij thuiskomst op de bodem van jouw grote kooi....jarenlang had ik hiervoor gevreesd,wou ik me voorbereiden maar jij bleef maar kusjes geven en dansen en zingen en aan men oor knabbelen wijl je op men schouder zat,ruzie maken met je grote touw en dan weer liefkozend knuffen,roepen als je wou gaan slapen bij zonsondergang en niet zwijgen tot ik het doek op je kooi legde en dan die mooie knarsgeluidjes toen je je bekkie tussen je rugpluimpjes duwde....ow schattie toch.....zo ontzettend vele en mooie herinneringen....32 jaren in mijn leven,je naam roepend,je "mor mor mor " je lieve lange zoengeluidjes,je nagebootste "blaf" van onze doggies Luna en Dana,jouw luide lachjes,je immense vrolijkheid elke keer ik dichtbij kwam en je geluk toen je op mijn schouder mocht,je supermooi gefluit bij je lievelingsliedje van Bowie,het laatste van het liedje golden years waar mister bowie fluit,als je dat hoorde,floot je ne hele dag lang,gekkerdje,golden years,wat een mooie symboliek nu....hoe ik je zag ouder worden,kalend ,minder pluimpjes op je koppie,meer rimpels rond je oogjes,meer slapend.....en toen plots stopte je hartje....je fladdert...zweeft nu als een lieve mooierd aan de regenboogbrug ,samen met onze lieve hond Luna.....je bent nog steeds mijn leven,zorg goed voor elkaar daarboven....je laten cremeren was verschrikkelijk hard ,ik heb je lang niet kunnen lossen maar dan eindelijk onlangs op 27 september... je asse rust nu in een uniek kunstwerkje en staat bij onze lieve Luna op de kast en elke keer,elke dag weer als ik het kaarsje bij je "urne" aansteek,hoor ik je weer ff roepen,voel ik de zachte bries van je vleugels en weet ik,je bent zo dichtbij......hou van je,mijn oudje,hvj ....dank je mijn immens lieve schat Tweety,dank je dat je mij zo liefhad....mijn laatste grote eer aan JOU....met enkele fotos en jouw lievelingsliedje....mis je zo...https://www.youtube.com/watch?v=mryGGiZcuZI...

carco

Wat een prachtige leeftijd had Tweety en wat ontzettend moeilijk moet dit zijn na al die jaren om afscheid van je maatje te nemen.
Heel veel sterkte!

Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

32 jaar! wow wat heb je hem goed verzorgd, sterkte ermee.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)