28 april 2024, 06:52:25

Mallie-J. ernstig ziek

Gestart door Tara, 14 april 2004, 20:12:20

« vorige - volgende »

Inger m

Hoi Tara,
Ik zou idd wel vragen om de autopsie papieren, want ze horen daar wel een rapportage over te schrijven. Wat voor gezwel was dat? een tumor of een abces, dat kan ook worden veroorzaakt door bacterien. Ik zou toch om nadere info vragen. Hoe oud was de vogel?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

Ik heb ongeveer dezelfde mening als die van paul. Het lijkt net of de DA er lang mee gewacht heeft. En nu belde jij, alles snel, snel doen. maarja, ik zou ook zoals inger zegt de papieren vragen. ZE kan alles zeggen wat ze wil, want jij weet het toch niet kan ze denken. Dit zal nu wel niet, maar het kan.

SDC:D

Tara

Hoi allemaal,

ik weet niet wat voor een gezwel hoor, ze zei gewoon een dikke ontsteking op de lever, maar dat het helemaal niet besmettelijk was.

Mallie-J. was zo'n 9 maanden oud geloof ik. Zou ze wel zo'n uitslagen hebben op papier? Want ze doet het zelf ...

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

In Belgie zullen er andere regels gelden als in Nederland maar volgens mij zijn ze dat hier zelfs verplicht anders kan je ze een rechtzaak aanspannen wegens nalatigheid.
Een ontsteking op de lever klinkt heel vaag en ruim en een vergrote lever is in haar ogen misschien ook een ontsteking.
Dat hoeft ook niet besmettelijk te zijn maar het kan wel duiden op een andere ziekte die wel besmettelijk is.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

i kweet niet of het in belgie zo is, maar volgens mij moeten ze iets kunnen bewijzen dat het dat wel is. Ik weet het niet!

SDC:D

Tara

Ik weet het ook niet ... Sjah, maar ze had niks aan haar oogjes in ieder geval ... Maar ok, laat me aub geen zorgen maken nu het allemaal goed gaat ::)

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,

Ik vind het alleen niet kloppen van die dierenarts.
Je brengt je valkje om te horen wat voor ziekte en of het besmettelijk is.
Dan hoor je pas na 2 weken de uitslag en gelukkig zijn je andere valkjes nu beter maar je weet zelf dat in 2 weken al je valkjes dood kunnen gaan aan een erge ziekte.
Ik heb misschien makkelijk praten want ik heb keuze uit verschillende dierenartsen hier dus als een niet bevalt ga ik zeker naar een andere die me wel een goed gevoel geeft.
Maar als mijn dierenarts zo als bij jou zou handelen zagen ze me er echt nooit meer.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

je hebt inderdaad wel gelijk. Het kan fataal zijn voor veel vogels als je zo lang moet wachten, en je niet wet at je moet doen om erger te voorkome.

SDC:D

Tara

Hoi Paul,

ik mag misschien niet helemaal duidelijk zijn geweest, maar de reden waarom zij mij niet belde was omdat ze mijn tel. nummer kwijt was, ze kon niet op 1-2-3 mijn telefoonnummer opzoeken omdat mijn familienaam dan ook weer niet dezelfde is als die van de vriend van m'n ma, en omdat ik trouwens mijn gsm-nummer gaf. Ik blijf het een goede en een vriendelijke DA vinden, ze zal wel haar eigen redenen hebben gehad waarom ze het niet meteen kon zeggen ... Misschien wist ze het niet vanbuiten, maar dat lijkt me wat onlogisch dan.