28 maart 2024, 10:49:03

Fotowedstrijd herfst

Gestart door Sanna, 29 september 2017, 22:26:07

« vorige - volgende »

Fotowedstrijd herfst

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Sanna

29 september 2017, 22:26:07 Last Edit: 12 november 2017, 13:32:11 by Sanna
Ja beste mensen, het wordt weer tijd voor een fotowedstrijd... herfst! Stuur en foto in waarop je valkje/valkjes goed uitkomt/uitkomen. De 3 inzendingen die de meeste stemmen krijgen worden verwerkt in de nieuwe forum banner. Dus wil jij je valkje wel eens 'in the picture' hebben? Dan moet je meedoen!! Let op: 1 inzending per persoon/forumnaam!

Stuur 1 foto vóór 15 oktober naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com en vermeld in de onderwerpregel: "Fotowedstrijd" en in het bericht je forumnaam. Foto's alsjeblieft niet verkleinen, ik zorg ervoor dat alle foto's in vergelijkbaar formaat erop komen. Na 15 oktober worden de foto's geplaatst en mag iedereen op de poll stemmen tot het einde van de maand. De winnaars  komen in de forumbanner.

Succes allemaal!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Foto 6

Lin

Mag ik een foto van de hele volière insturen?  :P
Ik zal eens gaan zoeken of ik wat heb.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Leuke taak heb jij voor mij in gedachten, al die valkjes uitknippen met Photoshop :o ;)

Sanna

Nog even voor de duidelijkheid. Jullie zorgen voor leuke foto's van jullie valkjes, ik maak er een leuke banner in het thema herfst van. Jullie foto's hoeven dus niet in het thema te zijn  ;).

Lin

Ik heb iig weer meegedaan. :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Ja lieve mensen, nog even jullie valkjes insturen, dan hebben we zo wat meer om uit te kiezen :-*.

hellangellus

o chips kan ik nog meedoen, het is nog de 15e   :o
Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Bedankt voor alle inzendingen. Ik probeer ze van dan de week te plaatsen (tot die tijd kun je dus nog meedoen) en dan gaat de poll lopen.

Sanna

23 oktober 2017, 21:10:01 #9 Last Edit: 23 oktober 2017, 21:16:41 by Sanna
Excuses voor de vertraging, maar er kan gestemd worden! Kies jouw 3 favoriete foto's, je hebt 2 weken om te stemmen, dus tot 5 november.

Veel succes aan alle deelnemers!

hellangellus

Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.

Sanna

Ik heb ze even op een stabielere plek gezet, als het goed is moet je ze nu wel zien.

hellangellus

Wijsbegeerte is een groot woord voor wat de gewone mens piekeren noemt.

Sanna


Bosje

Weinig inzendingen voor zoveel leden.... :(