18 april 2024, 18:06:53

5 lutino's man of pop??

Gestart door daan, 15 april 2004, 13:49:48

« vorige - volgende »

daan

Citaatwrm zou ze er een paar wegdoen? Zo'n mooie valkjes:)
Ze zou er nog 1tje kunnen BIJdoen, voor een even getal in de kamer voliere :)(een lutino hè, voor het mooie en grappige gezicht te behouden;))

grtjs

Ja een goed idee misschien nog wel een lutino erbij hahahaha
Nee hoor 5 is genoeg en ik ga er zowiezo een aantal met valkjes uit de voliere koppelen. Morgen ga ik een geparelde bij Zwabber zetten, dus ik ben beniuewd of het een beetje klikt.

Groetjes Daan

daan

CitaatHoi Daan,

Wat leuk dat je er 5 bij hebt ik was dus net te vroeg met ophalen van Glitter he :-)
Bij mannen is vaak de rug veel witter dan bij popjes daar is het ook vaak aan te zien want popjes hebben een met geel overgoten rug.
Aan de wangvlekken zie je het verschil niet die zijn bij pop en man even oranje dat zie ik hier duidelijk ik heb 2 lutino popjes en een lutino man die zien er kwa kopje net zo uit.

Groetjes, Paul

Ja je was net ff te vroeg ja anders had je ze kunnen zien, we hebben ze woensdag opgehaald en ik wist het ook pas dinsdag dus het is weer snel gegaan hahahaha
Bedankt oo voor je tip, ik denk zelfs dat het 2 popjes zijn en 3 mannen. 1 man was al aardig aan het fluiten en dansen en die 2 geparelde zijn natuurlijk zowiezo poppen, en ik denk die andere 2 ook mannen.
Idd aan de wangen zie je weinig verschil ja.

Groetjes daan

Karin

Jeetje Daan, dat zijn er inderdaad heel wat  ;D Hoog tijd om de rest van de tuin om te toveren tot een volière  :D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hoi

mss kan je heel je tuin overspannen met gaas, heb je een leuke tuinvoliere.

SDC:D

daan

whhhhhhaaaaaaaaa, ik heb het wel aan mijn vriendje voor gesteld. gewoon helemaal overdekte tuin. Geweldig hoor.
Als ik dan het tuinhek open doe. En dan helemaal over de gehele tuin, ja dat lijkt me wel wat ja.
aleen mijn vriendje vond het een iets minder goed idee hahaha. Het is maar goed dat er ééntje afen toe zijn verstand gebruikt héhahahhaha
Als het aan mij lag............... dan wist ik het wel.

Groetjes Daan