1 mei 2025, 10:24:05

Geparelde lutino of niet ?

Gestart door XxLindaxX, 14 april 2004, 22:32:30

« vorige - volgende »

giovanni

het is dus écht wel een zéér mooi valkje (jaja, ik blijf het zeggen :D)  (als iemand durft tg te spreken eeft hij boel >:( :D)  

Heeft ie al zijn wit maskertje??

grtjs

Coco en Chantal

Whahahahha ja maar dan krijgen ze ook met mij MOT hoor ;D ;D Dus mensen niet tegen spreken hihihi Het is een mooi valkje .

Bij mijn handtekening dat is de laatste gemaakte foto van chico, dus zoals je ziet nog niet echt wit :-/
Trudie dacht dat het een popje zou zijn, omdat chico veel op haar valkje zou lijken.
En ik heb zelf nog geen idee, ik had het bij coco al heel snel door dat het een mannetje was en ook bij chanel wist ik het vrij wel meteen,die was zo anders dan coco en die vond ik er echt als een popje uit zien hahahaa.
Chico is best wel rustig maar probeert wel te fluiten en reagert echt op je als je er tegen bezig bent en chico is ontzettend lief houd van knuffelen.
Heel moeilijk dus, moet nog even geduld hebben denk ik, of iemand anders moet het zien, dan hou ik mij aanbevolen hihihi

groetjes chantal doeii
Groetjes Chantal en de valkjes

giovanni

yo

men eerste indruk is een mannetje, omdat ie reageert zeg je, als je fluit, vrouwtjes doen dat neit zo vaak.
En is je valkje ook niet bont?? want ik zie dat er wit is achteraan zen hoofdje, anders kan het zijn dat zijn eerste veertjes van het witte masker uitkomen:)

grtjs

XxLindaxX

Hoi chantal,

So he die is echt veranderd qua kleur. Hoe oud is zij? Na de eerste rui is ie zeker zoveel veranderd?
Maar ik vind hem nog steeds een heel bijzonder valkje. Die zie je niet veel. Al thans ik heb ze nog niet gezien :)

groetjes linda

Coco en Chantal

Hoi Linda

nou chico heeft nog niet geruit hoor, chico is nog maar 9 weekjes oud, maar de kleur is wel een beetje veranderd dat klopt, maar deze foto is niet helemaal de goede kleur, hij wijkt wel een beetje af.

Hoi giovanni

Zou best kunnen dat het een bonte is, maar daar heb ik hem niet voor gekocht, maar zou het wel graag zeker willen weten.
Zal het eens vragen aan de rest van de mensen op de site.
Ja ben echt benieuwt wat chico werkelijk is, zou kunnen ja dat die witte vlakken het begin is van zijn wiite masker, moet geduld hebben denk ik hahahaha :-/

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Tara

Hoi hoi,

mijn bont geparelde witkop heeft ook alleen maar bont in zijn nek. Die foto staat ergens op de site, maar ik zal 'm hier maar eens tonen opnieuw.

Ik denk wel dat het bont is, en niet een split, want bij een split is dat meestel kleinere vlekjes, en bij bont zijn het grotere, en ze zijn ook best groot zo te zien :-).

Hier zie je Tysia's nek!

Groetjes, Tara

Paul

18 april 2004, 07:50:12 #21 Last Edit: 18 april 2004, 07:52:51 by Paul
Hoi Tigergirl,

Je valkje is zeker gepareld dat is duidelijk te zien.
Als beide ouders geen parels vertonnen kan het wel zo zijn dat het mannetje wel gepareld is want die zijn bij mannetjes na de rui niet meer te zien.
En anders kan het natuurlijk door split komen maar het hoeft niet.
Het is te hopen dat het een popje is dan blijven de parels dat is wel mooi om te zien.

Hoi Chantal,

Witmaskers hebben wel vaker witte vlekjes op hun kopje maar dat hoeft niet te betekenen dat ie bont is.
Ook popjes kunnen die witte vlekjes hebben maar de rest van het kopje blijft dan ook na de eerste rui grijs.
Voordat mijn witmasker echt een heel wit kopje had was er zeker een jaar voorbij maar met een half jaar begon het al wel steeds witter te worden.
nu kan je er nog niks van zeggen wat het is helaas je zou hoogstens met een touwtje met een pendeltje kunnen proberen wat er uit komt :-)

Groetjes, Paul