28 maart 2024, 12:38:12

Speeltjes prutsels

Gestart door Lise van der Kruit, 18 september 2017, 14:27:49

« vorige - volgende »

Lise van der Kruit

Nu heb ik een super leuke site gevonden die allerlei onbewerkte materialen heeft waar geniale speeltjes mee gemaakt zouden kunnen worden.
Alleen vraag ik me af, zouden jullie daar iets halen? Want hoe onbewerkt zal iets op een bloemschik site zijn?
Zouden jullie dan ook wel spulletjes echt uit de natuur plukken? Scheermesjes/oesters/mosselen/kokkels etc. en takken van fruitbomen enzo.
Hier is trouwens de website:
https://www.goedkoop-bloemschikken.nl/nl/

Het gaat mij overigens niet perse om goedkopere speeltjes maar ik vind het gewoon leuk dingen te maken. De halve kooi hangt ook vol met jute dingen, een gehaakte hangmat, gevlochten ladder, sloopslinger (met eierdoos stukken) en zelfs de grote stokken zijn ermee vastgemaakt. Doei standaard plastic speelgoed :D

Vogelvrouwtje25

Heb even op de site gekeken maar kon niet precies vinden wat je bedoelt, maar er staat dan ook zo veel op
Ik zelf maak ook vaak dingen van natuurlijke materialen en gebruik daarvoor vaak fruitbomen hout voor
Ook idd schelpen zijn hier erg favoriet om op te knagen

Wel belangrijk is dat je het goed schoon maakt
Je kunt ook even op de lijst kijken met giftige planten zodat je niet perongeluk iets verkeerds ophangt