28 maart 2024, 10:36:06

Op het Randje van

Gestart door Lise van der Kruit, 13 september 2017, 16:24:34

« vorige - volgende »

Lise van der Kruit

Hoi iedereen,

Ik ben Lise en samen met mijn vriend David hebben we 5 "babies".
Volgend jaar willen we heel erg graag een valkparkiet aan ons huishouden toevoegen.
Vooral omdat ik zelf echt verliefd ben geworden op het karakter van ze. Ik zing zelf veel en speel een keramiek-fluit als instrument.
Alleen daardoor lijkt een valkparkiet mij heerlijk. Ik ben dan ook op zoek naar een kweker in de buurt van Zoetermeer/Den Haag.
Het liefst iemand die geslachtstesten inbegrepen heeft. We hebben hier alleen maar mannen en een pop lijkt ons een risico voor ontregeling.
(we hebben een paar maanden een aga opgevangen en mijn oren suizen nog van iedereens geschreeuw)


De kwartels/stofzuigers Coco en Zaza, gewoon lieve knuffel kwartels. (de enige dames)


Maduk, de eeuwige stresskip en een beetje autistisch.


Bilbo, de reden dat bij de kwartels het eten bijna nooit aangevuld hoeft te worden, weet zelf niet dat hij eigenlijk een Duitse herder is.


Chuckie, de oude baas waar het mee begonnen is. Houdt van in de ochtend schreeuwen en de rest opjennen.

Nou dat waren ze :D
Ik hoop alvast veel te kunnen lezen en mee te krijgen hier zodat ik volgend jaar mijn zooitje ongeregeld blij kan maken met nog een herrieschopper.

Lin

Hallo,

Er is een kwekerslijst hier op het forum. De meeste die daar op staan testen hun jongen wel. En anders kom je maar volgend jaar bij ons ;D Het leukste is wel om er twee te houden. Want anders zit ie maar alleen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Wat een leuke gezellige beesten boel heb jij zeg
Wonen de kwartels gewoon onder in de kooi ? 

carco

Wat een gezellige beestenboel.
Heb op het moment nog hele kleine jongen liggen, maar begrijp dat dat nog te vroeg is?
Kom uit Dordrecht, dus goed te doen voor je.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lise van der Kruit

De kwartels wonen gewoon onderin inderdaad. Al vliegen ze er ook uit om in de woonkamer te scharrelen ¿?. Nja dat denken ze.
Het wordt verder echt pas volgens jaar/broedseizoen. Ik heb nu gewoon niet genoeg tijd en de pyhurra is nieuw dus die moet eerst helemaal thuis zijn. Anders steken die slimmeriken elkaar aan met angst gedrag.

Oh en de kwekerslijst had ik gevonden alleen doen veel links het niet meer dus maybe tijd voor opschonen.

Lin

Ja we hebben laatst al opgeschoond, ik zal het weer even doorgeven.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)