28 maart 2024, 09:39:11

albino

Gestart door valkparkiet80, 4 september 2017, 11:56:17

« vorige - volgende »

carco

Ja, is een pop.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Ik heb nog even een vraag. Ik kan nu niet bij me foto's. Maar ik heb een zwart met witte man. Die is nu 9maanden hier. De vorige eigenaar was heel bruut tegen hem en zijn ouders en broertje allemaal zijn ze hier. Hij heeft er alleen een manke poot aan over gehouden. Hij loopt mank verder geen hinder van. Maar zal hij problemen hebben met paren? Zo niet dan zou ik hem bij me witte pop willen zetten

valkparkiet80

Citaat van: valkparkiet80 op  8 september 2017, 08:27:45
Ik heb nog even een vraag. Ik kan nu niet bij me foto's. Maar ik heb een zwart met witte man. Die is nu 9maanden hier. De vorige eigenaar was heel bruut tegen hem en zijn ouders en broertje allemaal zijn ze hier. Hij heeft er alleen een manke poot aan over gehouden. Hij loopt mank verder geen hinder van. Maar zal hij problemen hebben met paren? Zo niet dan zou ik hem bij me witte pop willen zetten

Wat voor mutatie krijg ik als ik deze met die witte pop laat paren als dat kan met zijn manke pootje?

carco

Als er verder geen splits bekend zijn allemaal witmaskers.
Wat het paren betreft: ik denk dat dat een kwestie van uitproberen is.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Citaat van: carco op  8 september 2017, 11:16:06
Als er verder geen splits bekend zijn allemaal witmaskers.
Wat het paren betreft: ik denk dat dat een kwestie van uitproberen is.

Groetjes: Caroline.


Dan ga ik de poging niet wagen wil witte. dit zijn de ouders van de zwart witte. De ouders vd witte staan ook in dit topic. bij de vader zwart witte is man heb ik dna papieren

carco

je moet echt op zoek naar een split ino ( witmasker) man dan wil je albino's kweken.

Groetjes: Caroline.

Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Hallo Carco
weer bedankt voor je uitleg dan ga ik daarna op zoek. Is daar makkelijk aan te komen?

carco

Bij de ouders moet er dan of de man of de pop een albino zijn. of een split witmasker ino.

Makkelijk aan te komen? Ik kan ze bij verschillende koppels kweken en zullen er vast meer zijn.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Wat is dit voor een exemplaar ;D links pop recht man 2e foto hun jonkie

valkparkiet80

dit is hun jonkie

Welke mutaties doe jij samen om die te kweken?

Lin

Opaline witmasker en witmasker man, jonkie is ook witmasker. Geplukt zeker? Had ie allemaal vlekjes/opaline op de rug?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ja jonkie is geplukt geweest heb hem weg gehaald bij de ouders nu veren al aardig terug geen vlekjes op de rug