28 maart 2024, 11:40:22

albino

Gestart door valkparkiet80, 4 september 2017, 11:56:17

« vorige - volgende »

valkparkiet80

Welke mutaties kan ik bij elkaar zetten om albino jongen te krijgen. Of wie moet ik bij albino pop om albino jonge te krijgen?

Lin

Je moet iig geen twee roodogen gaan koppelen. Lutino heet officieel ino en een albino witmasker ino.

Je kan wel witmasker split lutino doen met een lutino split witmasker of een witmasker lutino pop. Of een lutino split witmasker of een witmasker lutino man met een witmasker pop. Belangrijkste is dus een juiste man te kiezen. Probleem is vaak dat de kwekers de splitten niet weten en dus zijn die moeilijker te vinden. Dan moet je echt naar een goede kweker zoeken die alles van mutaties weet en ook zeker weet wat hij verkoopt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Ik heb 1 albino pop [zwarte ogen] en een albino pop uit deze 2 valkjes

valkparkiet80

Citaat van: valkparkiet80 op  4 september 2017, 18:48:43
Ik heb 1 albino pop [zwarte ogen] en een albino pop uit deze 2 valkjes

valkparkiet80

Wat zou je bij hun jonkie [albino] neer zetten?

carco

Citaat van: valkparkiet80 op  4 september 2017, 18:48:43
Ik heb 1 albino pop [zwarte ogen] en een albino pop uit deze 2 valkjes


Waarom denk je dat je een albino met zwarte ogen uit dit koppel hebt?
Dit is nl een clearpied, oftewel een bonte valk waar geen grijs meer in zit en dit lijkt me uit dit koppel onmogelijk.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Hallo Carco.

Ik heb even de foto van het jonkie van dit koppel op gezocht en dan zou ik wel eens willen weten wat de mutatie naam is en het geslacht.

Lin

Je had zeker geen foto meer van dat ie de ogen nog dicht had of net open? Dit was een aangekochte toch?

Ik zou gaan voor een witmasker man split lutino voor een albino pop. Wij hadden er een bij te koop. Maar ik denk dat die snel verkocht is. Zou je even moeten reageren op onze Facebook als je interesse hebt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

6 september 2017, 08:03:33 #8 Last Edit: 6 september 2017, 08:06:49 by valkparkiet80
en een gewone witmasker dan? Ik zal even in me foto's spitten.

Lin

Een gewone witmasker met een albino pop red je het niet mee. Je kan wel hieruit witmasker mannen kweken die split lutino zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

Citaat van: Lin op  6 september 2017, 18:22:50
Een gewone witmasker met een albino pop red je het niet mee. Je kan wel hieruit witmasker mannen kweken die split lutino zijn.


Als ik hun bevruchte eieren krijgen en ik neem daar een jonkie van die witmasker split lutino zijn en ik zet die bij me witte pop neer lukt het dan wel?

Lin

Ja als de witte pop albino is wel.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkparkiet80

De foto die ik hier boven heb geplaats voor die wil ik dan een man. Ik heb namelijk wel een witte valk met zwarte ogen pop en een witmasker man

carco

Citaat van: valkparkiet80 op  6 september 2017, 08:03:33
en een gewone witmasker dan? Ik zal even in me foto's spitten.


Als dit het jong is , is het een albino: duidelijk zijn de rode ogen te zien.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




valkparkiet80

Citaat van: carco op  7 september 2017, 14:17:07
Citaat van: valkparkiet80 op  6 september 2017, 08:03:33
en een gewone witmasker dan? Ik zal even in me foto's spitten.


Als dit het jong is , is het een albino: duidelijk zijn de rode ogen te zien.

Groetjes: Caroline.


Ja dit is hun jonkie ik heb verder geen koppels die witte jonkies krijgen. Ook niet helemaal waar maar ze hebben hier nog nooit gebroed. Is het een pop? Dan ga ik op zoek naar een man