28 maart 2024, 10:29:48

Tosti gril, wel of niet gebruiken?

Gestart door Kevin Zilverberg, 4 september 2017, 11:54:01

« vorige - volgende »

Kevin Zilverberg

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje over mijn tosti gril, ik ben helemaal verslaafd aan tosti's.
En ik heb gelezen dat teflon hartstikke giftig is voor die gevederde lolbroeken.
Er zit wel een thermostaat in, iets wat gewoon standaard is op elke gril of tosti ijzer.
Maar goed, wel of niet doen?
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"

Lin

Zit daar teflon in dan? Kan je dat terugvinden?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Kan je het tostigrill in een afgesloten keuken gebruiken misschien?

Kevin Zilverberg

Euuhm, tjah dat word lastig aangezien ik in een 2 kamer appartement woon, ende vogel is hier net nieuw, dus schuiven met de kooi enzo word hem ook niet.
En jah er zit idd teflon in de coating, maar dat schijnt alleen gevaarlijk te zijn als het oververhit word, iets wat de thermostaat in het apparaat tegenhoud.
In ieder geval dat is mijn logica erachter, want als het slecht is voor de vogel, moet het ook slecht voor de mens zijn, toch?
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"

Vogelvrouwtje25

Je kunt het tostiijzer onder de afzuigkap zetten als je tosti gaat maken wij hebben een open keuken en dat doe ik ook altijd
Tot nu toe geen dode vogels gehad
Het gaat idd om het oververhitte van het apparaat dat kan idd kwaad voor vogels

Kevin Zilverberg

Oke mooi zo, dan ga ik ook gewoon lekker tosti's bakken.
Afzuigkap aan en bakken met die handel.
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"

Vogelvrouwtje25


Vogelvrouwtje25

Als ik ga courmetten of zoiets dan zet ik de vogels wel tot de volgende dag in een andere kamer
Dat duurt toch net ff iets langer en dat brandt ook nog wel eens aan

Kevin Zilverberg

Jah zoeits dacht ik ook al aan, pannen met teflon kan je beter niet aan beginnen, ik heb gelukkig ceramische pannen dus dat scheelt weer.

Dank u zeer!
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"