28 maart 2024, 12:04:01

Erg stil gedrag valkparkiet

Gestart door Kuifje2017, 31 augustus 2017, 19:29:43

« vorige - volgende »

Kuifje2017

Hallo iedereen

Ik heb sinds kort een valkparkiet nadat mijn gras parkietje zijn vleugels had gespreden opzich gaat het hartstikke goed met hem alleen het gedrag is niet echt wat ik gewend Ben.  hij is namelijk erg stil en rustig en speelt met geen enkel speelgoed hij heeft goed de ruimte en geef hem een hoop aandacht, hij mag ook elke dag ze kooi uit, als ik hem op me vinger neem komt hij gewoon met me mee en klimt bevoordeeld op me schouder en blijft daar rustig zitten, nou heb ik hem nog niet zo lang namelijk een maand en hij is nu 14 weken oud.. Ben ik iets te bezorgd of ga ik te snel met hem? 

Vogelvrouwtje25

Dit is normaal gedrag hor voor een valkje van deze leeftijd

Kuifje2017

Bedankt voor je reactie,. Mischien. Toch te bezorgd haha maarja liever er optijd bij dan maar aannemen Dat alles goed is

Lin

Slaapt ie meer dan normaal of is de ontlasting afwijkend? Als dat niet zo is dan is het gewoon een rustig valkje.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kuifje2017

Zo ver ik weet slaapt hij niet meer dan normaal maar wat hij overdags doet weet ik niet 's, middags/'s,avonds krijgt hij me onverdeelde aandacht en is tie wel goed wakker en zover ik zag was zijn ontlasting goed.