28 maart 2024, 11:26:54

Coki eet zijn/haar sisal touw.

Gestart door Kevin Zilverberg, 10 september 2017, 11:18:09

« vorige - volgende »

Kevin Zilverberg

Hallo iedereen,

Ik heb van de week een speeltje in elkaar geflanst van flessendoppen en sisal touw.
Het beesie is er helemaal gek op en vooral het touw, die eet ie namelijk gewoon op hahaha.
Is dat wel goed voor ze? Of moet ik dat ding per direct uit de kooi halen?

Het sisaltouw heb ik bij de action gehaald, mischien dat een van jullie hier al ervaring mee heeft.
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"

Lin

Touw eten is nooit goed, het kan niet verteren in de krop.Dus of even heel strak vastmaken of even afknippen waar het rafelt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kevin Zilverberg

Afknippen heeft denk ik geen zin, zelf de knopen in het touw knaagt ie kapot.

Dan haal ik het speeltje direct uit de kooi, dank je!
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"

Timo

Heb zelf ook een soortgelijk speeltje. Is ie dol op. Maar dan ipv touw een schoenveter gebruikt.
Dat kan ie niet kapot knagen en is dan ook al snel niet meer interessant (op de plastic uiteinden na dan  ;D )

Kevin Zilverberg

Oke goed om te weten, maar je gelooft het nooit, ik heb dat touw weggehaald.
En nu is ie overgegaan naar een katoenen touw met van die stukjes hout erin, ik kan niet zien of ie de boel echt op eet of gewoon sloopt.
Maar hier kon ik gelukkig de uiteinden van afknippen, nu kan die er niet meer bij.
Hahaha wat een beest, gajes is het!
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"

Timo

Die van mij vrat in het begin een houten speeltje ook gewoon op.
Binnen een paar dagen was de helft verdwenen.
Heb het toen ook gauw weggehaald.

Bijna een jaar later heb ik 't terug gehangen en nu kijkt ie er niet eens meer naar om.

Helaas vind ie tegenwoordig planten en lederen stoelen interessanter om van te eten.

Gajes is het ja  :P

Kevin Zilverberg

Jah deze vind alles wat vezelig is helemaal mooi, het stokje van de trosgierst ook, vreet ie helemaal kapot.
Valt me wel mee dat ie na een week al zo baldadig is, hopen dat ie snel tam word.
"You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you"