Ben jij op zoek naar een handtamme witkopmasker?

Gestart door Speedy, 3 april 2004, 15:44:53

« vorige - volgende »

Speedy

Zoals velen wel zullen weten, heb ik hier 2 witkopmaskertjes van 5 weken jong zitten, en  zodra ze zelfstandig kunnen eten een nieuw baasje zoeken.
Dit zou al kunnen vanaf ongeveer 10 april a.s., maar onder voorbehoud.
Het zijn naar zegge, mannetjes en hebben een uitermate lief karakter, dit kan niet anders omdat de ouders ook ontzettend lief zijn.
Papa is een witkopmasker en mama is een donkere wildkleur.
Het nestje bestond uit, 3 witkopmaskertjes en 1 Cinnamon geparelde pop.
Voor de duidelijkheid, deze Cinnamon geparelde is niet te koop.
Ben je serieus geinteresseerd en kan jij mij overtuigen dat jij de juiste persoon bent, die voor 1 zo een lieverd kan zorgen?
Mail mij en zie ook evt. de advertentie op deze site bij Te koop/ Gevraagd.




Groetjes,
   Trudie

Speedy

Deze foto's zijn van vandaag genomen.
We hebben ze allebei mee naar boven genomen, zodat ze even niet bij de anderen waren.
Ze vliegen namelijk steeds terug naar de volière.
En nu boven waren ze helemaal voor ons alleen, lekker knuffelen met ze.
Zijn het geen schatjes?




Stijn dc

hoi

ze zien er echt schattig uit zeg. Vooral die streep rond de oogjes. Ik denk dat je snel een baasje voor deze twee gaat vinden hoor!

SDc:D

Paul

Hoi Trudie,

Wat een schatjes zo naast elkaar op de foto :-)
En ongelovelijk dat zoiets mooit uit zo'n klein eitje is gegroeid in zo'n korte tijd he.
Ik vind het nieuwe baasjes zoeken ook altijd moeilijk hoor je wilt toch dat ze goed terecht komen en bij sommige voel je vaak al aan dat je ze daar niet wilt hebben.
Maar je zal er zeker een goed adresje voor vinden want een tam valkje is altijd makkelijker te verkopen dan een wilde.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

ik begin gelijk al te smelten, wat een schatjes zeg!
Ik zou direct kandidaat zijn maar mijn vriend niet. :(  Ik heb pas Yoda erbij gehaald en nu komt mijn verslaving echt naar boven. :D
Ik zit te kijken naar al die kleine kippetjes en krijg echt zin om er meer en meer in huis te halen, ik zag pas een koopje van een kooi staan (iets groter dan de mijne) en dacht gelijk van: daar zou ik wel 6 valkjes in kunnen onderbrengen. :)
Maar mijn vriend zou me eruit gooien.  
Ik hoop wel dat Yoda en Chewy volgend jaar een koppeltje gaat vormen en dat ik jonkies krijg, daar zou ik hem mss nog van kunnen overtuigen hihihihi....

Ik hoop dat je een goede thuis voor ze vind maar met zoveel dierenliefhebbers hier kan het niet anders dan goed aflopen he.

Groetjes
Annouschka

Speedy

Deze 2 schatjes zijn vlak voor pasen al opgehaald door hun nieuwe eigenaars.
Zodra ik weer iets heb, dan laat ik het weten.
Bedankt voor de belangstelling.

Groetjes,
   Trudie