28 maart 2024, 17:06:32

Popje van ca 3 mnd bij mijn 2-jarige man.

Gestart door Josje Enk, 17 augustus 2017, 20:26:05

« vorige - volgende »

Josje Enk

Sinds afgelopen maandag hebben wij bij onze Coco een pop gezet in de kooi. Hiervoor had hij een maatje Billy maar dat was een man. Deze twee gingen helemaal niet goed samen zij vertoonden macho gedrag waardoor Coco geirriteert raakte en Billy begon te pikken.  Geen van beiden wilden ze gewoon geven ik heb ze toen apart gezet. Afgelopen zaterdag is Billy naar een volliere gegaan met twee andere koppels en nog een pop waarvoor de kweker een man zocht. Nu hebben wij afgelopen maandag een pop opgehaald van ongeveer drie maanden oud. Het lijkt best goed te gaan Coco's is haar al aan het versieren. En zij gaat waar hij ook gaat. Alleen ik ben nu bezorgd kan het geen kwaad dat zij zo jong is zij kan natuurlijk niet zijn gedrag beantwoorden komt dat vanzelf goed hoef ik me daar geen zorgen over te maken?  Ik heb begrepen dat ze ongeveer negen maanden oud moeten zijn dat kan toch niet zo zijn dat Coco haar iets aan doet wat zij niet wil misschien een stomme vraag maar goed ik weet het ook niet.
Groetjes, José