Herenigd! Valkparkietje gevonden in Aalsmeer

Gestart door Agnieta, 12 juli 2017, 08:29:32

« vorige - volgende »

Agnieta

12 juli 2017, 08:29:32 Last Edit: 12 juli 2017, 21:16:53 by Agnieta
Gisteren (11-7-2017) is er een valkparkietje bij ons aangevlogen in Aalsmeer. Wie mist of kent dit vogeltje
Grijs met wit en gele kop. Erg tam

Bosje

12 juli 2017, 11:14:06 #1 Last Edit: 12 juli 2017, 11:15:52 by Bosje
Och jeetje, dit is een heel erg jong mannetje nog. Heb je hem aangemeld bij amivedi? en heb je alles in huis om hem te geven wat hij nodig heeft? Ik woon vlakbij in Zwanenburg mocht je hulp nodig hebben.

Agnieta

Bedankt voor je bericht.
Had al het vermoeden dat hij erg klein is. Z'n staart is wel wat langer als op de foto lijkt trouwens.

Hij is heel tam en gisteren erg uitgeput. Vandaag is hij al erg druk en veel aan het onderzoeken. Hij lijkt me gezond en spring levend.
Ik heb zelf een Rose kaketoe. Ik gebruik haar reiskooitje voor hem, vandaag ben ik thuis en zit hij voornamelijk bij me. Voer heb ik en vanmorgen heb ik wat druivensuiker in zijn water gedaan.
Als ik vragen heb zal ik het laten weten. Ik heb een bericht op Facebook geplaatst en aangemeld bij Amivedi.





Bosje

12 juli 2017, 12:10:04 #3 Last Edit: 12 juli 2017, 12:20:15 by Bosje
Waar op facebook heb je hem geplaatst? Ik beheer ook de facebook groep: valkparkieten vermist & gevonden dus daar zal ik hem meteen op zetten nu

Agnieta

Alleen op mijn eigen facebook pagina


Agnieta

Deze foto's zijn wat duidelijker

Bosje

ja dat is inderdaad een jong mannetje, te veel geel in het masker al om en popje te zijn.

Agnieta

Hij is herenigd met de eigenaar. Was vanaf maandag zoek.
Via Amivedi heeft de eigenaar de oproep gezien.

Bedankt voor jullie hulp!

Bosje