16 april 2024, 23:32:48

Valk met ADHD?

Gestart door Dinyy, 7 juli 2017, 08:55:18

« vorige - volgende »

Dinyy

Ik heb 2 valkjes en de een is een half jaar eerder gekomen als nummer 2, sinds nummer 2(Diva) er is hoor ik nummer 1 (Bono) veel minder praten en fluiten. Diva kletst de hele dag door, fluit en is super druk, zegt van alles en doet je goed napraten. Als ik thuis kom dan gillen ze beide om aandacht ( er is gewoon iemand thuis overdag hoor) en duik ik in de kooi om hallo te zeggen, Bono komt echt kusjes geven en Diva begint een heel aria. Dit kan wel ff duren tot ik ga eten en dan eten ze een aardappeltjes mee. Daarna uit de kooi de avond en Bono gaat lekker op de deur zitten(heb een hele grote hoekkooi) en Diva moet en zal bij me zitten en zit de hele avond te tetteren. Ik vind het waanzinnig leuk , maar soms ook erg vermoeiend. Ik noem Diva nu ook adhdtje

Lin

Maar is diva geen man dan?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dinyy

Ik ben bang van wel ja, ik had Bono al en toen zocht ik een vrouwtje erbij. Diva zou dus een vrouwtje moeten zijn maar gezien het geklets en fluiten etc. Kan het  bijna niet anders dan dat het ook een mannetje is. Ze/hij luistert wel naar deze naam en zegt het ook heel duidelijk dus om de naam te gaan veranderen vind ik niets.

Dinyy

8 juli 2017, 09:00:59 #3 Last Edit: 9 juli 2017, 21:11:33 by Lin
[attachment id=0 msg=744072]

Vogelvrouwtje25

Als ik dat zo hoor lijkt het me ook dat diva een mannetje is vrouwtjes zijn vaak veel stiller en kunnen ook meestal niet praten

Lin

Mannen zijn over het algemeen drukker dat is niet raar.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Toch wel grappig dat het in de mensenwereld precies anders om is daar houden de vrouwtjes meestal hun mond niet

Lin

Citaat van: Vogelvrouwtje25 op  9 juli 2017, 22:11:34
Toch wel grappig dat het in de mensenwereld precies anders om is daar houden de vrouwtjes meestal hun mond niet


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dinyy