28 maart 2024, 16:15:18

Aangeboden: broedende valkparkieten koppel

Gestart door miestilburg, 2 juni 2017, 11:30:57

« vorige - volgende »

miestilburg

Hallo allemaal, ik ben in bezit van twee lieve fluitende valkparkieten. Helaas bleek afgelopen jaar dat deze valkparkieten, geen twee meiden waren zoals beloofd, maar een man en een vrouw. Ze zijn aan het broeden geslagen en leggen veel eieren. Ik haal ze steeds weg maar nu zitten ze op 3 eieren en wisselen ze elkaar steeds af en worden ze zelfs boos als ik met mijn hand in de kooi kom.
Is er iemand die dit koppel wilt hebben? Ik ga ze missen maar ik kan er helaas geen kleintjes bij hebben. Stuur mij een berichtje als je geïnteresseerd bent.
Vriendelijke groet, Michelle

valkparkiet80

Waarom haal je bij de dierenwinkel geen nep eitjes en lig je die neer. en na 3 wkn haal je de eitjes weg. Heb je er een broedhok in hangen?

Lin

Ze blijven leggen omdat je de eieren weghaalt. Idd gewoon nepeieren kopen bij bijv www.valkcity.nl.  En anders even bij Verkoop je bericht plaatsen. Het kunnen natuurlijk ook nog twee poppen zijn. Heb je misschien een foto?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

miestilburg

Nee ik heb geen broedblok hangen!
Ik weet zeker dat het een mannetje en een vrouwtje zijn aangezien ze ook met elkaar paren....
Bedankt voor de  tip ik zal ze ook even daar plaatsen!