28 maart 2024, 18:43:49

Op kamers met valkparkiet

Gestart door naroos99, 1 juni 2017, 22:23:46

« vorige - volgende »

naroos99

1 juni 2017, 22:23:46 Last Edit: 1 juni 2017, 22:25:52 by naroos99
Hoi hoi,
Ik krijg binnekort mijn valkparkiet, maar ga in september op kamers. Het is dan de bedoeling dat de valkparkiet mee gaat. Ik wil in het weekend graag naar huis reizen met de auto, dit is dan zo ongeveer 50 minuten rijden, het liefst wil ik mijn valkje dan dus meenemen. Ik wil liever niet 2 kooien hoeven te kopen etc, dus ik was van plan om de kooi gewoon elk weekend mee te nemen. Kan ik mijn valkje dan het beste in de kooi laten zitten of moet ik per sé een transportbox kopen? En als dit het geval is, welke raden jullie dan aan? Het liefst niet al te duur...

Alvast super bedankt!

pita82

Zou hem gewoon lekker in zijn eigen kooi laten.
Deed ik ook altijd met mijn grasparkiet.
Denk dat hem vangen en in een kleine transportbox doen veel meer stress geeft.

Lin

Mijn advies is altijd om er twee te houden ivm teveel hechten aan de verzorger. Ik weet niet of een kooi dan wel in je auto past?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

naroos99

Super bedanktpita82, daar dacht ik zelf ook al aan inderdaad! Uiteindelijk ben ik waarschijnlijk wel van plan om er een 2e bij te kopen maar ik wil het liefst er eerst eentje zodat ik die eerst goed tam kan krijgen Lin, een vriend van me heeft er namelijk meteen 2 gekocht en deze niet heel tan gekregen... Bedankt voor jullie hulp! Groetjes

Lin

Klopt eerst de ene tam maken en dan de andere. Bedenk wel dat de meeste die als kweker hier bij de kwekerslijst staan een reserveringslijst hebben of al met de laatste ronde bezig zijn.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)