20 april 2024, 02:57:16

ziekte????

Gestart door Nico, 10 april 2004, 01:26:03

« vorige - volgende »

Paul

10 april 2004, 02:38:29 #15 Last Edit: 10 april 2004, 02:38:48 by Paul
Hoi,

Als je helemaal niks hebt heeft Feld toen gezegd dat je ook een beetje gewone suiker kan nemen in noodgevallen.
Als een niet tam valkje al op je vinger gaat zitten zijn ze echt heel ernstig ziek hoor.
Morgen heel vroeg opstaan en om 8 uur bij de dierenarts zijn elk uur is belangrijk in dit geval.
Zet ze zoals Inger al zei onder een warmtelamp op 29 graden en als je geen speciale lamp hebt hang er dan een schemerlampje boven als ze maar rond de 29 graden zitten nu hebben ze hun energie erg hard nodig dus kan je ze even helpen met wat warmte.

Groetjes, Paul

Nico

hoi,
er is goed en er is slecht nieuws het slechte is dat een van de 2 dood  :-[is maar de andere doet het al veel beter hij zit al trug op een stokje hij drinkt en eet. De DA zij dat het een virus was die het vooral gemunt heeft op niet ingeënte vogels ,ze krijgen nu allemaal antibiotica in hun water.
julli zijn zeer erg bedankt voor de steun en de tips.
gr,

Rika

o jee dat is er jammer dat 1 dood , dus die is al hele maanden ziek he ?
alsik goed gelezen vanaf september tot nu die zo,n met medecijnen ? tweede redt wel he ?


Nico

hoi,
ik denk dat je de datum om gedraait hebt :D de valkjes waren pas gisteren ziek

Rika

he ? omgedraaid ooooooooooooooooo LOOOOL
erg bedankt , dat wist ik niet pff

enne jij heel veel sterkte met je redden valkje ,  het is heel vervelend situatie .

pfff ik heb hier 7 vogels daar wil ik niet aandenken .
als mijn vogels niet goed, dan ga ik gelijk naar DA zonder hier vragen . want mijn gevoelens kan niet wachten tot reageert.
dus zo ben ik eenmaal ;)

Inger m

Hoi Nico,
Fijn dat het met de ene vogel nu beter gaat!
Echter naar wat voor dierenarts ben je geweest. Een virus dat het gemunt heeft op niet ingeente vogels? Valkparkieten worden helemaal nergens tegen ingeent. Een virus wordt al gauw gezegd als ze het niet weten. Bovendien helpt antibiotica tegen geen enkel virus. Alleen tegen bacterien.
Het klinkt mij erg vaag, eerlijk gezegd.

Maar het belangrijkste is dat de overige vogel weer beter wordt!

Sterkte!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.