28 maart 2024, 11:14:23

Terug van weggeweest

Gestart door Little Cockatoo, 23 april 2017, 11:40:21

« vorige - volgende »

Little Cockatoo

Hallo Allemaal,

Dit is lang geleden dat ik hier actief ben geweest. Dit wegens privé omstandigheden. Mijn profielnaam HanJan heb ik gewijzigd in Little Cockatoo. Dit omdat Jan en ik uit elkaar zijn en ik alleen met mijn lieve schat Yinka (Rosé Kaketoe) woon en mijn valkparkietjes Vido en Chico.

Mensen die me nog kennen zullen wel denken waar zijn Elmo en Chico in dit verhaal. Elmo en Chico twee rosé kaketoes zijn niet bij Jan gebleven. Ze zijn met mij mee gegaan. Helaas heeft het noodlot hard toegeslagen bij mij. De hond van de buren is losgebroken op het moment dat ik lekker achterhuis zat mijn mijn gevederde vrienden. Dit was gisteren 3 jaar geleden. De hond was erg vals en had maar 1 ding in zijn hoofd, killl. Dit heeft hij dus gedaan. Hij is bij mij in de tuin gekomen. Elmo en Chico zaten op de buggy, zijn geschrokken en zijn aan het rennen gegaan. Ze hebben nooit schijn van kans gemaakt. Beiden zijn ze in de nek gepakt en overleden. Ik heb alles gedaan om ze te kunnen redden. Maar ook ik heb niks kunnen doen. Ik mis ze erg. Deze foto is een paar minuten voor het drama gemaakt.

Ik heb de draad na dit incident gelukkig weer kunnen oppakken. Al heeft dit wel een tijdje geduurd. Yinka heeft me hier erg bij geholpen. In mei heb ik Yinka mogen ophalen bij een kweker in Harkema. Yinka was toen 12 weken.

Foto van mijn Schatjes Vido en Chico


Mijn schat Yinka
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Lin

Welkom terug, wat een verhaal zeg! Hopelijk haal je hier wat positiefs uit op dit forum.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Wat een nare tijd heb je gehad zeg.
Ik hoop dat het vanaf nu weer stukken beter gaat en dat je heerlijk kunt genieten van je vogels
Vooral je kaketoe is prachtig

Welkom terug en maak er wat moois van
Groetjes van vogelvrouwtje 25

carco

Welkom terug!
Wat een drama om zo je vogels te moeten verliezen :(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!