29 maart 2024, 06:33:54

wat tammer krijgen met 1,5 jaar

Gestart door ukkie87, 6 februari 2017, 11:05:46

« vorige - volgende »

ukkie87

Onze man is aardig tam, hopt meestal wel zonder protest op mijn hand. al begint ie de laatste dagen wat vaker te bijten?
het vrouwtje is sowieso bang voor handen en begint dan gelijk te blazen en te happen. opstappen doet ze wel, met mouw over je arm gaat het we beter.
nu vind ik het niet erg dat ze niet zo kroelerig is, aaien kan ik haar niet, maar met 1,5 is het dan nog mogelijk om haar wat minder schuw te helpen maken zeg maar?
ze komt bij mensen vandaan waar ze gewoon uit de kooi mocht en zover ik kon zien gewoon lief voor haar is geweest, dus dat zal het niet zijn. ze is altijd al geen fan geweest van handen. Of blijft dit bij sommigen gewoon zo?

Lin

Kan zijn dat het altijd zo blijft. Maar je ook sommige die met trosgierst en veel oefenen toch aan handen wennen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ukkie87

We blijven het gewoon doorproberen, vind het ook lastig te zeggen of ze er bang voor is of het gewoon niet fijn vind. gelukkig komt ze wel gewoon bij ons zitten en daar zijn we al heel blij mee :)

Vogelvrouwtje25

Hier ook een valkje wat eerst keurig netjes opstapte maar is daar ineens mee gestopt ik kan hem wel gewoon zo oppakken maar opstappen doet hij niet meer.
Hoop dat het wel weer komt veel oefenen maar voor de rest vliegt hij wel naar me toe en zit lekker bij me
Denk dat dat ook heel belangrijk is