2 kooien boven elkaar maken tot één kooi

Gestart door karin1972, 6 maart 2017, 12:49:57

« vorige - volgende »

valkparkiet80

Ik zou ze ook niet boven op elkaar gaan maken eerder aan de zijkant tegen elkaar aan maken. En nog eerder zou ik op mp kijken voor een grotere kooi en dan deze 2 verkopen en daar een 2de hands kooi voor kopen

Vogelvrouwtje25

Zat ik ook al te denken waarom zet je je twee kooien niet te koop en koop je van dat geld een andere tweedehands kooi scheelt een hoop gedoe
Al is iets zelfgemaakt ook altijd erg leuk maar vraag me wel af of je het helemaal netjes en zonder scherpe randjes gaat krijgen

Matthias

Maak inderdaad geen gewoonte van zwart werken, want als je daar controle voor toegestuurd wordt en er een boete voor krijgt ben je meer kwijt dan hetgeen je er mee verdient. :p

En ik zou ook voor een grote kooi gaan waar beide vogels in kunnen. Check maar eens tweedehands en marktplaats hiervoor.

Vogelvrouwtje25

Ik heb mijn kooien bij elkaar gespaard door afgelopen winter vogeltaarten te maken voor de plaatselijke kerstmarkt

karin1972

mja... ik denk dat ik dan maar zal sparen voor een grotere kooi  :D
zou deze kooi al voldoende zijn om er tijdelijk een 2de valkje bij te zetten denken jullie?

kooi is 70B x 60B x 35D

ik vind zelf nl dat er door die boog bovenaan veel plaats veloren gaat

karin1972


karin1972

zo'n grote zou ik ook wel willen  :)
maar hier in België vind je zo geen koopjes... of ik kijk op de verkeerde plaatsen, dat kan ook  :D