Fotowedstrijd voorjaar + nieuwe forumbanner (gesloten voor inzendigen)

Gestart door Sanna, 5 maart 2017, 19:00:17

« vorige - volgende »

Sanna

Beste valkparkiet liefhebbers, het wordt weer eens tijd voor een fotowedstrijd. En ik denk ook maar meteen een nieuwe forumbanner. Wat vinden jullie ervan?

Het thema van de fotowedstrijd is: Lente. Het wil buiten nog niet zo lukken met het voorjaar, laten we hier het voorbeeld maar geven ;).

Iedere foto met minstens 1 valkparkiet die je op een of andere manier doet denken aan voorjaar mag je insturen. Bedenk daarbij wel dat het voor de forumbanner wel een pré is dat het valkje een beetje leuk uitkomt. En let op: 1 inzending per persoon/forumnaam!

Stuur één foto vóór 19 maart naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com en vermeld in de onderwerpregel: "Fotowedstrijd" en in het bericht je forumnaam (anders ben je uitgesloten van deelname).

Foto's alsjeblieft niet verkleinen, ik zorg ervoor dat alle foto's in vergelijkbaar formaat erop komen. Na 19 maart worden de foto's geplaatst en mag iedereen op de poll stemmen tot en met 2 april. De 3 foto's met de meeste stemmen worden verwerkt in een nieuwe forumbanner.

Succes allemaal!

pita82

Leuk! Maar moeilijk hoor 1 foto kiezen.  ::)

Vogelvrouwtje25

Wat een leuk idee ! Ga zeker kijken of ik mijn valkje er lenteachtig op krijg

pita82

Ik heb vandaag een foto proberen te sturen.
Maar ik krijg een automatisch mailtjes terug dat ik het naar een ander persoon moet sturen. Moet ik dat doen of is het goed zo?

Rianne


Lin

Citaat van: pita82 op  8 maart 2017, 23:27:40
Ik heb vandaag een foto proberen te sturen.
Maar ik krijg een automatisch mailtjes terug dat ik het naar een ander persoon moet sturen. Moet ik dat doen of is het goed zo?


Rianne we gaan het even nakijken.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Ik begin erg aan mijzelf te twijfelen, maar het mailtjes ging naar jou lin.

Lin

We hebben de oorzaak gevonden.

Iedereen kan gewoon foto's insturen. Ze gaan naar twee emailadressen en een daarvan werkt niet meer.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

pita82

Oke dus die van mij is aangekomen en ik hoef niks meer te doen?

Ben benieuwd zijn er al meer mensen die iets hebben ingestuurd?

Sanna

Hoi Rianne,

Ja hoor, je foto is binnen. Ik hoop dat er nog wat mensen gaan insturen...

bobbie

Ik heb er ook net eentje naar je toe gestuurd Lin.

bobbie

Uhhh ...... Lin, gaat het wel goed met de mail? Ik krijg een automatisch antwoord dat je 3 februari stopt bij bedrijf en dat ik maar naar een ander moet mailen?

pita82

Als er te weinig foto's zijn, heb ik ook nog wel een leuke foto   
Van een ander valkje?!

Bobbie,had ik ook,ik heb begrepen dat het naar 2 mailadressen gaat,dus het komt wel aan.

Lin

Ja ik heb het aan Peter doorgegeven blijkbaar nog niet aan toegekomen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Hallo allemaal!

Ik heb nu in totaal 5 foto's binnen. Ik heb afgelopen weekend nog geen tijd gehad om alles te plaatsen en de poll te maken, dus dat ga ik komend weekend doen. Dat betekent dat als er nog iemand een foto in wil sturen dat nú nog kan....

Groetjes, Sanna