29 april 2024, 18:02:26

nieuwe kooi?

Gestart door Coco en Chantal, 17 maart 2004, 15:29:54

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hoi Cybergirlie

nee ik heb de mijne gehaald in Heerlen. :)

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


Sanna

Wouw Chantal! Mooie kooi hoor. Zullen je valkjes wel errug blij me zijn :P

Groetjes, Sanna

Coco en Chantal

Hoi sanna

ja klopt ze zijn super blij ermee, in die andere kooi gingen ze nooit uit zich zelf de kooi terug in, maar bij deze wel gisteren tot 2 keer toe zelfs. ;D

groetjes chantal doeiiii
Groetjes Chantal en de valkjes


giovanni

WAAUW! de kooi ziet er nog mooier uit mét de vogels :D
echt mooi ingericht ook hoor, en veel plaats, das goed voor ze
gefeliciteerd met de aanwinst! :)

Coco en Chantal

THX  ;D

ja klopt zo ziet het er meteen veel gezelliger uit he, met al dat speelgoed.

wat hebben ze het toch goed he ;)

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


boezempje

hoi hoi

nou ik vindt het een super mooien kooi.en veel ruimten,wat zullen ze blij zijn je valkjes,en 40 euro is echt een koopje.
ik krijg buikpijn as ik dat bedrag hoor.ik heb ook een nieuwen kooi gekocht ze komen hem deze week thuisbrengen.mijn kooi was 189 euro :-[maar ben er wel blij mee.maar dat bedrag van jou  :o voor zoooo mooie kooi.veel plezier ermee.

groetjes boezempje ;)

Coco en Chantal

5 april 2004, 11:56:21 #21 Last Edit: 5 april 2004, 11:58:34 by Coco__en_Chantal
Hoi Boezempje
ja hahaha ik zou dan ook buikpijn krijgen zeg van 189 euro, jeetje wat een geld, maar het is wel een mooie kooi en die gaat wel heel lang mee natuurlijk, je valkje zal blij zijn denk ik, ik had ook gelezen dat je een valkje erbij wilde hebben toch? anders is die van jou zo eenzaam in zo'n grote kooi ;D

Die van mij hadden af en toe nog wel eens ruzie in de oude kooi, maar nu ze groter zitten hebben ze nog niet 1 keer gevochten, dus dat zegt wel dat ze het ontzettend naar hun zin hebben in hun nieuwe optrekje

Oja ik zag dat je uit noord brabant kwam. waar woon je dan???? Ik woon in helmond :)

groetjes chantal doeiiii
Groetjes Chantal en de valkjes


boezempje

hoi.

jaja  er komt nog een valkje bij maar ik moet eerst weten wat micky is een mannetje of een vrouwtje ;D

en ik kom uit  eindhoven :)

Coco en Chantal

5 april 2004, 12:16:53 #23 Last Edit: 5 april 2004, 12:18:47 by Coco__en_Chantal
hallo
hoe oud is je valkje dan ook al weer.
Ik heb nu een popje en een manneke , maar wat het jonkje is dat weet ik nog niet, het is nu nog vrij rustig.
Als ik weet wat het is dan komt er nog een keer een valkje bij zodat ik 2 paartjes heb. :)
waar komt je valkje vandaan? Ik heb ook een lutino ''Chanel''

de jouwe is een schatje om te zien hoor :)

groetjes chantal

Groetjes Chantal en de valkjes


boezempje

5 april 2004, 13:40:34 #24 Last Edit: 5 april 2004, 13:45:30 by boezempje
hoi

hier in eindhoven woondt een man een wat ouderen man die doet voor zijn hobby in valkjes.via een vriendin weet ik dat.ben eerst gaan kijken en het zag er heel netjes uit allemaal,en hij heeft echt mooien valkjes zitten,dus was ik meteen verkocht natuurlijk.ik kreeg het valkje toen hij 6weken oud was.nu is hij 14 weken.dus nog ff afwachten wat het is :)
maar een leuk valkje is dat die van jou. :)

groetjes boezempje