28 maart 2024, 10:20:37

Zelf ontsteking in kraakbeen oor

Gestart door Vogelvrouwtje25, 27 februari 2017, 19:29:20

« vorige - volgende »

Vogelvrouwtje25

Dit stukje gaat niet echt over vogels maar over de gevolgen die ze aan kunnen richten

Even een waarschuwing voor andere vogelliefhebbers onder ons

Mijn vogel probeert regelmatig mijn veren pak et verzorgen maar ja die heb ik natuurlijk niet
En ook al doet hij dit nog ze zacht hij heeft hierdoor toch mijn oorschelp beschadigd sinds een aantal weken heb ik dan ook flink pijn en kan ik niet meer op mij zij slapen zonder wakkker te worden vande pijn en ook overdag werd het steeds erger
Inmiddels naar de kno arts geweest en die heeft een ontsteking van het kraakbeen van mijn oren vastgesteld moet nu een maand aan de prednison en dat is minder leuk
Dus mensen wees gewaarschuwd hoe lief je vogel het ook bedoeld en hoe gezellig het ook is dat ze op je schouders zitten het kan toch nare gevolgen hebben
Het ging bij mij om een heel klein wondje was echt een korstje van niks maar toch al een maand flink pijn
Dat wilde ik even kwijt hoop dat jullie er wat aan hebben
Groeten van rosalie

Rianne

Dat is vervelend! Waarschijnlijk is de snavel wat vuil geweest en heeft dat de ontsteking veroorzaakt. Beterschap!

Vogelvrouwtje25

Dank je hoop dat de medicatie snel aanslaat want het doet best zeer

Vogelvrouwtje25

Inmiddels weer bij de kno arts geweest en het komt niet door de vogel hij kan geen wondjes vinden ook al rommelt mw nog graag aan mijn oren wat ze niet meer mag maar ja de verleiding is groot 

lenny21


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Vogelvrouwtje25

Dank je, en ja idd typisch een geval van pech hebben